י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
גלנפידיך 15

סמוטריץ' הפסיד בהתערבות והעניק לח"כ המבודד ויסקי יוקרתי

בוויכוח שנערך בשבוע שעבר בין ח"כ בצלאל סמוטריץ' ומקבילו מכחול לבן חבר הכנסת רם שפע, טען שפע כי גנץ לא יתקפל ואנו צועדים לבחירות נוספות, סמוטריץ' טען את ההפך. המנצח מקבל בקבוק ויסקי יוקרתי, סיכמו השניים, הבוקר הוסדר ה'חוב'

סמוטריץ' הפסיד בהתערבות והעניק לח"כ המבודד ויסקי יוקרתי
סמוטריץ' בביקור אצל שפע צילום: מתוך הטוויטר

הכנסת התפזרה בחצות באופן סופי והוכרזו בחירות נוספות במדינת ישראל, אך היה מי שצפה את זה לפני מספר ימים. בוויכוח שנערך בין חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' ומקבילו מכחול לבן חבר הכנסת רם שפע, טען שפע כי גנץ לא יתקפל ומדינת ישראל תצא לבחירות נוספות, סמוטריץ' טען את ההפך, בהתערבות סוכם כי המנצח יקבל בקבוק ויסקי יוקרתי.

תחת ההאשטאג 'לדעת להפסיד בכבוד' כתב הבוקר (רביעי) סמוטריץ "הבחור בבידוד, באתי להתעניין בשלומו, לשאול אם הוא צריך שאוריד לו את הזבל או משהו, אבל בצניעות אופיינית לקיבוצניק הוא הסתפק בבקבוק גלנפידיך 15 שנה, במפגש מרתק עם ההורים המתוקים שלו, בשיח על ציונות וסיפורים על הקיבוץ, ואפילו מזכרת - צלחת שאייר סבא שלו".

מוקדם יותר העלה סמוטריץ' תמונה של חנות משקאות, והוסיף "עוד כמה רגעים, כשאצא מהחנות הזו, תבינו למה חבר הכנסת רם שפע ישן 6 שעות באוטו בחניון הכנסת ביום שני אחרי הצהריים" עקץ סמוטריץ' והוסיף את ההאשטאג 'לדעת להפסיד בכבוד'.

התמונה שהעלה סמוטריץ' בטוויטר

בסוף השבוע האחרון כתב סמוטריץ' "כשמידי פעם אני מעלה כאן תמונה עם ויסקי אתם יורדים על הסטנדרט הנמוך, בקרוב זה הולך להשתנות! התערבתי עם אחד מחברי הכנסת החביבים של כחול לבן על בקבוק ברמה אחרת, שגנץ מתקפל ואין בחירות... נראה שאני הולך לנצח", הבוקר כאמור הראה חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' כי הוא יודע להפסיד בכבוד.

רם שפע בצלאל סמוטריץ ויסקי התערבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד