י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת הכרעה על סגר

הפרוייקטור מזהיר: "עוד 3000 קורבנות בתוך חודשיים"

זמן קצר קודם ששרי הממשלה יתכנסו להכריע האם מדינת ישראל תצעד לסגר שלישי בעקבות התחלואה הגואה, הפרוייקטור פרופ' אש מתריע מפני אלפי מתים נוספים אם הצעדים הדרסטיים לא יינקטו

הפרוייקטור מזהיר: "עוד 3000 קורבנות בתוך חודשיים"
פרופ' נחמן אש צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הזינוק בתחלואה מדאיג מאוד את אנשי מערכת הבריאות, ובשעות הקרובות יכריעו שרי הממשלה האם להטיל סגר שלישי על המדינה כבר בתחילת שבוע הבא. בנתיים פרוייקטור הקורונה פרופ' נחמן אש מתריע מאלפי מתים חדשים בגלל התחלואה בגואה ולטענתו, "אין מנוס מסגר".

פרופ׳ אש טוען קודם ישיבת הממשלה, כי "יש להבין שאין מנוס מכניסה לסגר". אש מסביר, "אילו היו פועלים בהתאם להמלצותינו לפני שבועיים ייתכן שניתן היה להימנע מכך. כפי שחזינו, התחלואה עלתה משמעותית, כולל תחלואה קשה".

"אם נמשיך בשיטת "שב ואל תעשה", לצערי התחלואה תמשיך לזנק בחדות מסוכנת הרבה יותר", מתריע פרופ׳ אש, ומציג את תסריט בלהות לפיה, "נגיע בתוך חודשיים לתוספת של 3,000 מתים".

עוד מציין הפרופ׳ הממונה על הקורונה כי "עד כה התחזיות דייקו, בואו לא נסכן את בריאות הציבור. תעזרו לנו להוריד את התחלואה". כשכאמור, ההחלטה צפויה להתקבל עוד היום האם ישראל צועדת לקראת סגר שלישי בכדי לבלום את התחלואה, אולי בפעם האחרונה. 

נחמן אש קורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד