י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

תן לסוכני הנסיעות לרוץ אחריך

מיזם חדש: Travel 700 מזמין אתכם לבחור את היעד המועדף עליכם לחופשה בארץ או בחו"ל, ולקבל את שלוש ההצעות הנבחרות ביותר, מתוך מאגר של 700 סוכני נסיעות קיימים • כתבה פרסומית

תן לסוכני הנסיעות לרוץ אחריך

כמה פעמים קרה לכם במהלך תכנון החופשה המשפחתית, שקיבלתם על אותו מלון כמה הצעות שונות? כמה פעמים קרה לכם שאחרי שהגעתם למלון גיליתם שהיו כאלו שסגרו עסקה אטרקטיבית יותר?

מעתה, הכירו את Travel 700 מיזם חדש המזמין אתכם לבחור את היעד המועדף עליכם לחופשה בארץ או בחו"ל ולקבל עד שלוש ההצעות האטרקטיביות ביותר עבור החופשה שלכם.

Travel 700 הוקם כדי להקל עליכם בתהליך החיפוש אחר חופשה משתלמת באינטרנט. זהו האתר היחיד במינו, אליו רשומים 700 סוכני נסיעות, החברים ב-Utravel Group (רשת משרדי הנסיעות הגדולה בישראל) שיחפשו עבורכם את החופשה החלומית, במקום שאתם תחפשו אותה.

האתר מנתב את פרטי בקשתכם לחופשה, ישירות לפורטל הבית של 700 סוכני הנסיעות. בכך מאפשר לכם לקבל באופן מהיר הצעות מסוכני נסיעות מקצועיים, במחיר אטרקטיבי ושירות אישי. בסוף התהליך תקבלו הצעות מ-3 סוכני נסיעות לכל היותר.

Travel 700 מאפשר חיפוש בשתי דרכים נוחות וקלות: אפשרות ראשונה: חיפוש על פי מאפיינים אישיים על-ידי מילוי טופס מעוצב ונוח לשליחה לסוכנים. אפשרות שניה: חיפוש לפי חבילה מוגדרת מראש: פשוט בחרו את גלויית הנופש שהוכנה מראש כוללות יעד, מחיר ותאריך.

אז לתכנון החופשה הבאה שלכם פשוט לחצו כאן
סוכן נסיעות תיירות travel700 טרוול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד