י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תפילה לזיווגים

כשמרן שר התורה שליט"א יצא ל'לדרמן' למעמד "רינה של תורה"

השעות הוזזו לפי סדרי הלימוד של מרן הגר"ח, אשר כתב "ובל"נ אם יהיה בכוחי אתאמץ גם אני להשתתף עמכם" • להתרגשות האברכים, מרן שליט"א הגיע והעתיר בראשם לישועת מצפי זיווגים • גלריה מיוחדת

כשמרן שר התורה שליט"א יצא ל'לדרמן' למעמד "רינה של תורה"
הגר"ח קנייבסקי צילום: דוד זר

צילום: דוד זר

בליל 'זאת חנוכה' התקיים מעמד התפילה והסגולה לזיווגים ע"י מאות עמלי התורה ב"רינה של תורה", בראשות ובהשתתפות מרן שר התורה שליט"א. בית מדרשו 'לדרמן' הותאם במיוחד להנחיות התקופה, כאשר הקומה האמצעית נסגרה במיוחד עבור הלומדים, והמוני המתפללים מתאספים בשאר הקומות ומצטרפים באמצעות המעגל הסגור.

סדר הלימוד התחיל כנהוג שלוש שעות קודם המעמד, כאשר כ-200 לומדים מתכנסים בהיכל ביהמ"ד, יחד עם עוד עשרות רבות של לומדי הכוללים 'רינה של תורה' אשר הצטרפו בשידור החי בשעת התפילה מהיכלי הכוללים בארץ. כפי שפורסם קודם המעמד, השנה הוקדם והחל טרם שעת חצות ע"מ להתאימו לשעות לימודו של מרן שליט"א שהביע רצונו להשתתפותו במעמד, בשורות במכתבו שהרטיטו לבבות: "ובל"נ אם יהיה בכוחי אתאמץ גם אני להשתתף עמכם".

עם תום הלימוד הרצוף ג' שעות בתענית דיבור, הס הושלך עת נכנס מרן שליט"א ויהי המקום לחרדת אלוקים. בנו חביבו הגאון הגדול רבי יצחק שאול קניבסקי שליט"א ניגש לפרקי תהלים מיוחדים המסוגלים לזיווג, ולאחריהם ערך מרן שליט"א 'מי שברך' מיוחד לכל מבקשי הישועה ששלחו את שמם להעתיר בעבורם.

בהמשך מעמד התפילה ניגשו לפני התיבה ראש הישיבה מרן הגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א, ומרן המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א שעוררו את הציבור בדבר מעלת הזכות והיכולת לפעול בזמן מסוגל זה. לאחריהם הגאון רבי צבי יהודה אדלשטיין שליט"א בן הגאון הגדול רבי יעקב זצוק"ל, פתח בקול בוכים בתארו שוועת עיני ישראל הנשואות לתפילת לומדי התורה וריגש את האלפים בגודל השעה והיכולת של תפילה אחת בעת רצון להכריע את הכף. עין לא נותרה יבשה עת זעקות י"ג מידות הרחמים והתחנונים הרעידו את כתלי ביהמ"ד.

המעמד ננעל בקבלת עול מלכות שמים על ידי ראש הכוללים הגאון המקובל רבי מרדכי ליבר כהן שליט"א

ובאמירת נשמת כתקנת מרן שליט"א, ובתקווה נאמנה כי אף השנה יעמוד הדבר להצלחת מצפי זיווג וישועה בקרוב ממש.

 

 

זיווג הגון הגר"ח קנייבסקי רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד