י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
600 דולר זה "בושה"

למרות ההסכמות: טראמפ דורש להגדיל משמעותית המענק לאזרחים

סל סיוע בסך 900 מיליארד גובש במו"מ בין חברי קונגרס משני צדי המתרס הפוליטי בארה"ב, את טראמפ הסכום לא הרשים והוא מאיים בהטלת וטו על דרישתו להגדיל את המענק לאזרחי ארצות הברית

למרות ההסכמות: טראמפ דורש להגדיל משמעותית המענק לאזרחים
טראמפ בנאומו צילום: דוברות הבית הלבן

מהרגע הראשון לא היה נגיף הקורונה רק נגיף בריאותי, תהליך הלחימה בו השפיע באופן מידי גם על הפן הכלכלי ברחבי העולם. עובדים נשלחו לחל"ת, מקומות עבודה ועסקים רבים קרסו, תוך שממשלות מנסות להילחם בכל דרך בהשפעות ההרסניות של הקשיים הכלכליים של אזרחיהן, שלעיתים מסוכנות אף יותר מההשלכות הבריאותיות.

בארצות הברית הוביל הנשיא דונלד טראמפ במהלך כל תקופת התפרצותו של הנגיף, סל מענקים מורחב עבור אזרחי ארצות הברית. אתמול (שלישי) דווח כי אכן בקונגרס אושר סל סיוע לכל אזרח אמריקני בסך 900 מיליארד דולר, בחלוקה של 600 דולר לנפש.

את נשיא ארצות הברית המכהן הסכום לא הרשים. "בושה" הוא כינה את ההצעה. טראמפ שעומד שבועות ספורים לפני מועד צאתו מהבית הלבן, דורש להגדיל את חבילת הסיוע מ-600 דולר לנפש ללא פחות מ-2000 דולרים, כדי על מנת לסייע לאזרחי ארצות הברית להתמודד עם הנזקים הכלכליים שגרם הנגיף.

יצוין כי הסל של ה-900 מיליארד גובש במו"מ בין חברי קונגרס משני צדי המתרס הפוליטי, הדמוקרטיים והרפובליקניים, והינו המענק הממשלתי השני בהיקפו בהיסטוריה של ארצות הברית, את טראמפ זה כאמור לא הרשים והוא מאיים בהטלת ווטו על הגדלת המענק לאזרחי ארצות הברית.

דונלד טראמפ קורונה מענק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד