י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יערכו פריימריז?

סקר דרמטי בקרב מתפקדי הליכוד: ניר ברקת מוביל בפער

ניר ברקת דרש היום את עריכתן של פריימריז בליכוד. במקביל, סקר שפורסם עבור ערוץ 7 ע"י מכון הסקרים 'דיירקט פולס' מציב את ניר ברקת כמוביל לראשות הליכוד ביום שאחרי נתניהו

סקר דרמטי בקרב מתפקדי הליכוד: ניר ברקת מוביל בפער
ברקת ונתניהו צילום: Tomer Neuberg/Flash90

פחות מיממה לפיזורה הרשמי של הכנסת, ובמפלגת השלטון סוערות הרוחות, חלק מחברי המפלגה דורשים קיומן של פריימריז, מאידך יש אלו הסבורים שגם בבחירות הקרובות צריך להקפיא את אותה הרשימה שתמשיך גם לכנסת הבאה. 

במכון הסקרים 'דיירקט פולס' בהובלת שלמה פילבר איש אמונו לשעבר של נתניהו, יצאו לבקשת 'ערוץ 7' לבדוק מה דעתם של חברי הליכוד בשטח.

המשתתפים בסקר נשאלו: "במידה ויתקיימו בחירות כלליות, האם צריך לקיים פריימריז חדשים לרשימה לכנסת או להקפיא את רשימת הח"כים הנוכחית?" התוצאות מפתיעות, יש לומר, כאשר לא פחות מ-62.3% מהנשאלים השיבו כי הם מעוניינים בקיום פריימריז, 23.8% השיבו כי יש להקפיא את הרשימה הנוכחית, ו-14% השיבו כי טרם החליטו.

עוד נשאלו בסקר מתפקדי הליכוד: "מיהם חמשת האישים שתרצו לראות בצמרת הליכוד הבאה לכנסת אחרי ראש הממשלה נתניהו?" את המקום הראשון קטף ניר ברקת עם 58%, אחריו אמיר אוחנה עם 54%, יריב לוין קיבל 43%, מירי רגב 42%, אבי דיכטר 38%, ישראל כ"ץ 35%, יואב גלנט 31%, יולי אדלטשיין 28%, מיקי זוהר 23%, דודי אמסלם 21%, יובל שטייניץ 17%, אלי כהן 16%, גני דנון וחיים ביבס 15%, זאב אלקין 14%, צחי הנגבי 13%, אופיר אקוניס 12%, סוגרת את הרשימה השרה גילה גמליאל עם 6% בלבד.

בנוסף נשאלו מתפקדי הליכוד "מי לדעתכם מבין האישים הבאים מלבד נתניהו, יכול להביא לליכוד קולות נוספים מול התחרות של סער ובנט?" גם בשאלה זו מוביל ניר ברקת עם 30%, אחריו בפער אמיר אוחנה עם 13%, מירי רגב וישראל כ"ץ עם 7%, חיים ביב 6%, אבי דיכטר 5%, יריב לוי ויולי אדלשטיין 4%, אלי כהן, דודי אמסלם, מיקי זוהר, זאב אלקין ויואב גלנט 2% כל אחד מהם, צחי הנגבי, דני דנון, יובל שטייניץ, גילה גמליאל עם אחוז אחד בלבד, סוגר את הרשימה אופיר אקוניס עם 0 אחוזים.

יצוין כי לא פחות מ-10% מהנשאלים סבורים כי אף לא אחד מהנ"ל יכול להוסיף לליכוד קולות.

ליכוד סקר פריימריז מכון הסקרים דיירקט פולס ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד