י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התזוזות בפוליטיקה

כך קורצים בכחול לבן למצביעים האנטי דתיים

בעקבות הקריסה בסקרים וההיצמדות לאחוז החסימה בכחול לבן משנים אסטרטגיה וקורצים לנושאי הדת שדי נזנחו לטובת המאבק האישי בנתניהו. "כחול לבן תמשיך לעשות זאת גם בעתיד מול מפלגות אנטי ליברליות ששואפות לפגוע בבית המשפט, ושיובילו למדינה דו לאומית וסגירת מרכולים בשבת - בדיוק כמו המפלגה שאלקין חבר אליה". נמסר הערב

כך קורצים בכחול לבן למצביעים האנטי דתיים
בני גנץ צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בעקבות התזוזות הפוליטיות, הקמת מפלגת גדעון סער, הכרזתו של נפתלי בנט כי יתמודד כל ראשות הממשלה, מביאה את כחול לבן לשנות אסטרטגיה ולמתקפה על נושאי הדת בתקווה לנגוס ביש עתיד וישראל ביתנו.

"אם לא היה משפט - היה תקציב ובלי כחול לבן בממשלה לא היה משפט", הגיבו הערב לתזוזות במערכת הפוליטית ובעיקר לימין, כשהם שולפים את הסלוגן של השבועות האחרונים.

עוד הוסיפו בכחול לבן וטענו כי "כחול לבן הגנה על הדמוקרטיה בממשלה, ותמשיך לעשות זאת גם בעתיד מול מפלגות אנטי ליברליות ששואפות לפגוע בבית המשפט, ושיובילו למדינה דו לאומית וסגירת מרכולים בשבת - בדיוק כמו המפלגה שאלקין חבר אליה".

כזכור, בכחול לבן ניהלו בקמפיינים הקודמים מספר קווים נגד החרדים? ולקראת הקמת הממשלה הבהירו בכירי כחול לבן כי זה היה קו שהוביל השותף לשעבר יאיר לפיד והם בעד החרדים, וכי גנץ עצמו אמר כי הוא שואף שכל דת תוכל לחיות פה כדרכה.

מפלגת כחול לבן בני גנץ מרכולים בשבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד