י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"תקום פה ממשלת תל - אביבית"

דרעי נגד סער ובנט: "לא שכחנו את ברית האחים"

יו"ר ש"ס יורה את יריית הפתיחה של מערכת הבחירות בראיון שמעניק לביטאון התנועה ויוצא למתקפה נגד הטוענים לכתר הנהגת הימין. כן הוא מאשים את כחול לבן בהפרת ההסכמים הקואליציוניים ופירוק הממשלה  

דרעי נגד סער ובנט: "לא שכחנו את ברית האחים"
השר אריה דרעי צילום: פלאש 90

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יוצא למתקפה נגד גדעון סער ונפתלי בנט, ומתריע מהקמת ממשלה תל אביבית, כדוגמת ממשלת האחים בשנת 2013 בין בנט ליאיר לפיד, כך בראיון לשמעון ליברטי בעיתון 'הדרך'. הוא מתריע מאפשרות שכזו במטרה לגייס תומכים לסיעות החרדיות.

דרעי טוען כי ללכת לבחירות בתקופה כזו של תחלואה הוא דבר קשה, בנוסף, הוא מאשים את כחול לבן ואת בני גנץ במשבר הקואליציוני. לדבריו "לצערי, אנשי כחול לבן כנראה לא הפנימו את גודל השעה ואת עומק המשבר הבריאותי והכלכלי שמדינת ישראל נמצאת בו, והתנהלו בחוסר אחריות מוחלט".

שר הפנים מאשים כי "כחול לבן הפרה את ההסכם ברגל גסה, ובראש הדברים נמצאת ההתחייבות המפורשת שלהם בהסכם הקואליציוני להעביר מיד עם הקמת הממשלה חוק חדש להסדרת מעמד בני הישיבות, דבר ששר הביטחון בני גנץ מנע עוד בתחילת הדרך".

יו"ר ש"ס דרעי מתריע מהקמת ממשלה 'אנטי דתית', אותה הוא מגדיר כ'ממשלה תל-אביבית' באומרו כי "יחד עם זאת, אסור לנו חלילה וחס להיכנס לשאננות מסוכנת. לצערנו, במערכת הבחירות הזו מתחזק ומתגבר החשש מהקמת ממשלה חילונית באופן מובהק, שעיקרה יהיה פירוק הסטטוס-קוו ופגיעה בצביון היהודי של המדינה, בעולם התורה, בבני הישיבות, באברכים ובחלשים".

"הייתי הראשון שהתריע בבחירות הקודמות מפני התכנית של ליברמן ולפיד להקים ממשלת שמאל מסוכנת, וכולנו ראינו איך התרחיש הזה כמעט והתממש, וכיצד ברגע האמת הם פעלו בכל כוחם למען הקמת ממשלה כזו", ציין דרעי,
והוסיף: "גם כעת אני אומר: ביחסי הכוחות הנוכחיים במערכת הפוליטית יש גורמים רבים ששמו להם למטרה להקים ממשלה בלי החרדים, בלי זהות יהודית אמיתית, בלי דאגה לעולם התורה".

לדבריו, "ממשלה 'תל-אביבית' של גורמי שמאל מובהק, לצד מי שכביכול נמצאים במרכז-ימין", תוך שהוא רומז לכוכבים החדשים-ישנים נפתלי בנט וגדעון סער, "כבר נוכחנו לדעת למרבה הכאב, ש'אם אין אני לי מי לי', אם אנחנו לא נמצאים בממשלה ודואגים לצרכים החיוניים שלנו, אף אחד לא ידאג לנו, אלא אדרבה – ילכו ויפגעו בכל הקדוש והיקר לעם היהודי, ילכו ויקצצו בפת הלחם של ילדים רק כי הם חרדים. עדיין לא שכחנו את הממשלה שהוקמה בבחירות 2013 ואת אותה 'ברית אחים' שפעלה כנגדנו". כך דרעי.

גדעון סער נפתלי בנט בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24 עיתון הדרך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד