ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ברקע ההחלטה

אנשי ביידן במאבק על מיליוני העוקבים

לאור החלטתה של ענקית המדיה- טוויטר, שלא לאפשר לנשיא הנכנס ג'ו ביידן לקבל את החשבון ששימש את הבית הלבן עד עתה ומונה עשרות מיליוני עוקבים, אנשיו של ביידן יוצאים למאבק בהחלטה

אנשי ביידן במאבק על מיליוני העוקבים
טוויטר צילום: pixabay

אנשי ביידן קוראים לטוויטר לא למחוק את מיליוני העוקבים של חשבונות הבית הלבן.

צוות הדיגיטל של ג'ו ביידן פנה לטוויטר לגבי החלטת טוויטר לא לאפשר למיליוני העוקבים של חשבונות הטוויטר של הבית הלבן להישמר אוטומטית עם העברת החשבונות לידי הממשל החדש.

כאשר הנשיא דונלד טראמפ נכנס לתפקידו בשנת 2017, צוות הדיגיטל קיבל את מיליוני העוקבים של כל החשבונות מידי ממשל אובמה. זה היה העברת החשבונות הראשונה בטוויטר בתולדות ארה"ב, ובאותה עת היו לחשבונות 'נשיא ארצות הברית' ו'הבית הלבן' יותר מ-13 מיליון עוקבים.

כמעט ארבע שנים מאוחר יותר, לחשבונות 'נשיא ארצות הברית' ו'הבית הלבן' 33.2 מיליון ו-26 מיליון עוקבים, בהתאמה. הנשיא טראמפ הפך את טוויטר למשהו מאד מפורסם, כאשר בחשבון הטוויטר האישי של טראמפ יש 88.5 מיליון עוקבים בפלטפורמה.

"בשנת 2016, מנהלי טראמפ קיבלו את כל עוקבי הטוויטר של הנשיא אובמה, והבית הלבן" צייץ אחראי הדיגיטל של צוות המעבר של ביידן, רוב פלרטי. "בשנת 2020 טוויטר הודיעה לנו שנכון לעכשיו ממשל ביידן יצטרך להתחיל מאפס", אמר פלרטי.

דובר טוויטר ניק פאסיליו אמר כי ההחלטה היא סופית וצוות ביידן יתחיל מחדש, להחלטה לא ניתנה שום הסבר.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בעוד פחות מחודש, עם השבעתו כנשיא ה-46 של ארצות הברית, חשבונות הטוויטר הרשמיים של הבית הלבן, יעברו לביידן.

אך בניגוד ל-2017, אז ממשל טראמפ ירש מברק אובמה את החשבונות הרשמיים יחד עם עשרות מיליוני עוקבים, טוויטר תתריע הפעם לעוקבים על התחלופה ותבקש מהם לאשר אם הם מעוניינים להמשיך לעקוב אחרי הממשל החדש של ביידן. כאמור עד עכשיו, המדיניות של טוויטר הייתה להשאיר את העוקבים אחר החשבונות הרשמיים בטוויטר גם שהממשל התחלף, הפעם זה לא יקרה.

כעת, בעקבות המדיניות החדשה של טוויטר, החשבונות הרשמיים של הבית הלבן בטוויטר יתחילו את מניין העוקבים מאפס, אך סביר להניח שמרבית העוקבים אחר החשבונות הרשמיים יבחרו להמשיך ולעשות זאת גם עם הנשיא החדש.

עוקבים טוויטר הבית הלבן ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד