י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סוגר קצוות

טראמפ העניק חנינה לאביו של ג'ארד קושנר

מבול חנינות: שבועות קודם סיום כהונתו, הנשיא היוצא דונלד טראמפ חנן את אביו של ג'ארד קושנר שהורשע בניסיון להפליל את גיסו | היסטוריונים אמריקניים: מעולם לא היה נשיא שחנן כ"כ הרבה מקורבים

טראמפ העניק חנינה לאביו של ג'ארד קושנר
ג'ארד קושנר עם חותנו הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

בין האנשים שהנשיא דונלד טראמפ חנן שבועות לפני סיום נשיאותו הוא צ'רלס קושנר, אביו של חתנו ג'ארד, על פשע מחמיר שכלל תשלום לצד שלישי כדי להפליל את אחיו על רקע סכסוך ביניהם.

"מאז סיום עונשו בשנת 2006, זמנו של מר קושנר הוקדש לארגונים פילנתרופיים חשובים, כמו המרכז הרפואי סנט ברנבאס לשיתוק מוחין", נכתב בהצהרה שפורסמה ביום רביעי בלילה על ידי הבית הלבן. "הצדקה של קושנר מאפילה על הרשעתו של מר קושנר, וריצוי עונש של שנתיים על החזרי מס כוזבים, שיבוש עדים והצהרת שווא בפני ועדת הבחירות הפדרלית".

מבול החנינות, שפורסם ביום שלישי ורביעי, מלא בדמויות המקורבות לטראמפ, כולל כמה שהורשעו בפשעים הקשורים לבדיקה הפדרלית על התערבות רוסית מטעמו של טראמפ בבחירות 2016. היסטוריונים טוענים שאף נשיא לא חנן יותר מקורבים מטראמפ.

צ'רלס קושנר, שבנו ג'ארד נשוי לאיוונקה טראמפ, נכנס לכלא בשנת 2005 בגין הונאה, העלמת מס ושיבוש עדים.

קושנר האבא ידוע כתורם גדול בחוגי גיוס תרומות של יהודים אורתודוכסים ופדרציות יהודיות, ניסה להפיל את בעלה של אחותו אסתר, ולגרום לו להתבזות מול משפחתו.

צ'רלס קושנר, לא אהב בלשון המעטה כי גיסו מעיד נגדו במקרה של העלמות מס, הוא שלח קלטת סחיטה בדואר אנונימי, ואחותו אסתר הבינה זאת מיד כאזהרה שלא להעיד.

השולדרים קיבלו את הקלטת כשהם מתכוננים למסיבת האירוסים של בנם.

לאחר אותו אירוע, צ'רלס קושנר ישב 14 חודשים בכלא עם שמירה רופפת באלבמה, מאחר וכל העצורים שם ביצעו פשעים קלים, ועשרה חודשים בכלא בניו ג'רזי. ג'ארד קושנר, היועץ הקרוב ביותר של טראמפ, מעולם לא סלח לתובע בפרשה, כריס כריסטי, שהמשיך להיות מושל ניו ג'רזי ואחד הקמפיינרים הנאמנים ביותר של טראמפ בשנת 2016. ועל פי הדיווח, קושנר בלם כל תפקיד עבור כריסטי בממשל טראמפ.

חנינה דונאלד טראמפ ג'ארד קושנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד