י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פרסום ראשון

בשורה לתושבי בת ים: הקו לבני ברק ישופר ויקוצר

לאחר בקשות חוזרות ונשנות של תושבי בת ים ותל אביב בהנחיית סגן שר התחבורה, מסלול הקו לבני ברק ישופר ויקוצר • התושבים מרוצים: "קשובים לציבור הנוסעים"

בשורה לתושבי בת ים: הקו לבני ברק ישופר ויקוצר
סגן שר התחבורה בבת ים צילום: באדיבות המצלם

קשובים לציבור הנוסעים - מעקב 'בחדרי חרדים': לאחר ששונה להם הקו הקבוע במסגרת תכנית 'נעים לעתיד' שלחו התושבים החרדיים בבת ים ובתל אביב אין ספור פניות למשרד התחבורה, לאור כך שדרכם הפכה לארוכה ומסוברבלת, ולאחר בקשות חוזרות ונשנות של תושבי בת ים ותל אביב הוחלט הבוקר (חמישי) שמשרד התחבורה ישפר ויקצר את מסלול קווי התחבורה מבת ים לבני ברק לרווחת התושבים.

סגן שר התחבורה, הרשות החרדית והבטיחות בדרכים אורי מקלב קיים הבוקר מפגש עם תושבי העיר בת ים יחד עם צוותו המקצועי, נציג דגל התורה בעיר יהונתן אלחרר שלמה רוזנשטיין יועץ משרד התחבורה לציבור החרדי ומר אורי זיגרון מנהל תחום התחבורה ציבורית של מחוז גוש דן ברשות הארצית לתחבורה ציבורית.

קו 140 מבת ים לעיר בני ברק במסלולו החדש ישרת את תושבי תל אביב יקוצר באופן משמעותי ויתן חווית נסיעה טובה וקצרה לנוסעים. כאשר בימים הקרובים יחל עבודת מטה מול עם נציג דגל התורה בעיר בת-ים הרב יונתן אלחרר
כבר בפתח הישיבה סקר סגה"ש אורי מקלב את השינויים שנעשו בעיר בני ברק כחלק מתוכנית 'נעים לעתיד' לרווחת הציבור, אנחנו ערים וקשובים לציבור, המטרה שלנו לייעל את התחבורה הציבורית לרווחת הנוסעים. במפגש תושבי העיר בת ים הציגו את הקשיים והצורך בקו ישיר ומהיר מבת ים לבני ברק, "קו 140 במסלול החדש יתנו מעלה מעולה, כרגע זמן הנסיעה ארוך ולא יעיל, לתושבי בת ים אין אופציות אחרות בני ברק חשובה לנו למוסדות הציבור וצרכי הקהילה בעיר בת ים" אמר מקלב. 
יהונתן אלחרר נציג דגל התורה בעיר שיבח את הגעתו של סגן שר התחבורה יחד עם כל צוות המקצועי למפגש ענייני עם התושבים, ואמר: "אנחנו רואים שלשכת סגן השר אורי מקלב קשובה וערה לכל הציבור וכעת אנחנו משנים לרווחת הציבור".
מר אורי זיגרון מנהל תחום התחבורה ציבורית של מחוז גוש דן ברשות הארצית לתחבורה ציבורית שהתלווה לביקור סגן השר סקר את הפעולות שנעשו עד כה וציין כי אכן יש צורך מקצועי לקו ישיר ומהיר מבת ים לבני ברק, "השינויים שנעשו הרעו את חווית הנסיעה ואנחנו כעת בהוראת סגן שרת התחבורה נשנה את זה, הקו המשופר יתן כעת מענה גם לתושבי בת ים וגם לתושבי דרום תל אביב באופן יעיל יותר" סיכם זיגרון.
בת ים תחבורה ציבורית אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד