י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תעסוקה לילדים

לקראת הסגר השלישי: תעסוקה מעניינת לאנשים בודדים

הסיפור האמיתי של הסגר הוא תעסוקה, להעסיק את הילדים, להעסיק את המבוגרים שבבידוד, אם אתם הורים שעובדים מהבית, וזקוקים לשקט כדי להתרכז, אם אתם הורים שאינכם מעוניינים ששעות המסך יהפכו לסדר יום היחיד לילדים, משחקי קופסא התשובה האמיתית

לקראת הסגר השלישי: תעסוקה מעניינת לאנשים בודדים
משחקי קופסה צילום: unsplash

סגר שלישי, ואנחנו כולנו מקווים שאחרון.

נתנו לנו יומיים להתארגן, אז מי כמונו יודעים שחייבים להצטייד במשחקים, משחקים הם המענה הטוב ביותר לסגר.

לצד משחקי הקופסא לכל המשפחה, משחקי עץ בריו לגיל הרך, אסור לשכוח את משחקי היחיד שמיועדים הן למבוגרים שנמצאים לבד, מנותקים מהילדים והנכדים, וחלקם לא בקי בעולם האינטרנט משחק קופסא יחיד הוא פתרון מושלם

ולא רק, גם לילדים, כשהילדים בבית, חלקם בזום, אפשר להשתמש במשחקי קופסת יחיד כדי להעסיק את האח שאחיו על הזום והוא מסתובב באפס מעשה, המחשבים תפוסים.


משחקי קופסא • קרדיט: יח"צ

גלעד רונן מנהל קטוגרית משחקי קופסא מעיד כי התקופה האחרונה הפתיעה במיוחד ומשחקי יחיד נמכרים בהיקפים רבים מתמיד. הוא מצביע על  מגוון גדול של מותגי משחקים בינלאומיים, המובילים והפופולריים ביותר בעולם. ולדבריו כן, – יש סדרות שלמות של שחקנים שיכולים להיות שחקנים יחידים.

למשחק כידוע, אין גיל. המבוגרים והקשישים עליהם אנו שומרים בחודשים האחרונים, והם שומרים על עצמם ביותר, מסתגרים, מתבדלים מחיי חברה – מוצאים לעצמם אפיק חדש של בילוי – משחקי יחיד מהנים. גם האנשים שהיו בבידוד מספרים שמשחקי היחיד הצילו אותם ואת שפיותם. במיוחד בני גיל הזהב שחלקם אינו חובב טכנולוגיה ומעדיף את המשחק הפיזי, המזכיר גם נוסטלגיה מתוקה, מצא לעצמו אפשרות של משחק מהנה.

'שחק נא' מציעה מגוון משחקים לשחקן יחיד, לכל גיל, לכל רמה ולכל טעם:

שעת השיא הוא אחד המשחקים הבולטים והינמכרים בעולם, בו מנסים להיחלץ מחניית מכוניות בלתי אפשרית. המשחק קיים בגרסה למבוגרים המשקיעים מחשבה והנאה, וקיימת גם גרסה המיועדת לילדים צעירים. אפשר לשחק בו במשך שעות רבות ולשאוב הנאה מאתגר החילוץ.

בסדרת המבוכים, תוכלו למצוא מגוון רב של משחקי מבוך משעשעים, מאתגרים ומלהיבים: מבוך גובה, מבוך לייזר, מבוך דיגיטלי ואפילו משחק חדש שצובר תאוצה: מבוך דומינו.

אפרופו חדשים, תפוס ת׳חתול הוא משחק חדש ומהנה, בו מתארחים שישה חתולים שובבים המעוללים תעלולים. המשחק מחולק לכרטיסי רמות שונים והוא משחק חשיבה אינטליגנטי המפתח מאוד. השחקן צריך לנחש לפי הרמזים, איזה אחד מהחתלתולים עולל את התעלול עליו מדובר.


משחקי קופסא • קרדיט: יח"צ

משחקי יחיד נוספים שלא נס ליחם הם גם 'שוקולד בריבוע' העולמי המבוקש מאוד, 'רכבת הרים', 'פול אל תיפול' (המיועד לגיל 5 פלוס), שובר גלים, כדורים הפוכים (שהוא למעשה משחק בסגנון קובייה הונגרית לעבודה בידיים), מסביב לירח (ברעיון המשחק הקודם).

אתם מוזמנים לבחור לעצמכם את המשחקים המדברים ביותר לכם ולהזמין את עצמכם לשעות של חוויה מיוחדת. ואם אתם רוצים להעניק למבוגרים שסביבכם – לסבא ולסבתא, לדוד מבוגר אהוב, לשכנה חביבה – שעה של הנאה בריחוק החברתי ולהראות להם שלמרות המצב הם בליבכם, אתם מוזמנים להעניק להם משחק אחד מתוך המגוון הגדול של 'שחק נא'. הם לא יפסיקו להודות לכם.

 

תעסוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד