י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התמכרויות מסוכנות

לבד או במרכז גמילה: איך מתמודדים עם התמכרויות?

אנשים שמכורים להימורים בטוחים שיוכלו לעצור בכל נקודת זמן, הם רק צריכים עוד הימור אחד כדי לסגור את החובות או להחזיר הלוואות. גם המכורים לאלכוהול בטוחים שהשליטה בידיים שלהם, בעוד המכורים לסמים מודים שהגוף שלהם פשוט לא מתפקד בלי עוד מנה. עם ליווי מקצועי ומסגרת מתאימה אפשר להתמודד בצורה טובה יותר עם האתגרים האלה – ועדיף לעשות את זה ביחד, ולא לבד. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם "וילה מטריקס"

לבד או במרכז גמילה: איך מתמודדים עם התמכרויות?
מכור צילום: פיקסביי

באילו התמכרויות מטפלים מרכזי הגמילה?

באופן כללי, מרכזי גמילה מספקים פתרונות ייחודיים ומותאמים אישית לכל מי שמתמודד עם התמכרות לסמים, לאלכוהול, להימורים וכן למשככי כאבים או לסמים קלים ואף לסובלים מהפרעות אכילה. יש לא מעט סיבות טובות להיעזר בשירות של מוסד גמילה מסמים פרטי, ותוכניות הליווי הן שמאפשרות לגבור על הצורך התמידי במשקה או בסם, ולתפקד טוב יותר בחיי היומיום. מרכז "וילה מטריקס" מציע את המסגרת הטובה ביותר, עם ליווי אישי ותוכנית שתפורה למידותיו של כל אחד על פי צרכיו.

הקושי הפיזי – והיתרון של מרכז הגמילה

לכל התמכרות יש מאפיינים משלה, אבל נדמה שהמכורים לסמים מתמודדים גם עם מצוקה פיזית של ממש. כשהם מנסים להיגמל בעצמם הם חווים קושי בלתי נסבל, וזה קורה משום שהגוף שלהם מבקש לקבל עוד, להרגיע את הצורך ולהשתיק את הכאב. טיפול בהתמכרות לסמים חייב להתחיל כבר בשלב הזה, ועם ליווי מקצועי במרכז גמילה מתאים תוכלו לעשות את זה בצורה טובה יותר, לגבור על הקושי ולהמשיך לשלב החשוב באמת: טיפול בגורמים הרגשיים והנפשיים שהובילו אל ההתמכרות.

טיפול משולב – להתמודדות עם הימורים

אנשים שמכורים להימורים זקוקים לריגוש באופן בלתי פוסק, והוא הרבה יותר משמעותי מאשר הצורך (או השאיפה) להרוויח בגדול. באופן טבעי, גמילה מהימורים איננה פשוטה משום שלאורך התהליך עולה שוב ושוב הרצון להמר רק עוד פעם אחת, ואחריה פעם אחת נוספת. תוכנית טיפול המשלבת בין מפגשים אישיים לקבוצתיים, עם ליווי משפחתי ועם צוות מקצועי – זוהי תוכנית מקיפה שמספקת את כל הכלים המקצועיים הדרושים כדי לעשות את זה נכון כבר מהצעד הראשון.

בשורה התחתונה – רק ליווי מקצועי

גם אם נדמה לכם שאתם יכולים לעשות את זה לבד, וגם אם אדם הקרוב אליכם בטוח שהוא זקוק רק לנוכחות שלכם כדי לגבור על ההתמכרות שלו, האמת היא שלתוכנית טיפול מקצועית יש המון יתרונות ברורים. טיפול בהתמכרות במרכז "וילה מטריקס" מספק שורה של כלים מקצועיים שיאפשרו לאדם להשתחרר מהתנהגויות פוגעניות ולסגל הרגלים חדשים וטובים יותר. אתם מוזמנים לחולל את השינוי הזה וליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 050-4949696.

גמילה התמכרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד