י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בגלל התפילה

קליפורניה: רצח קשיש חולה קורונה בבית החולים עם מיכל חמצן

מקרה מזעזע בקליפורניה: חולה קורונה בן 37, חבט באמצעות מיכל חמצן בראשו של קשיש בן 82 ממוצא היספאני, שחלק חדר איתו בבית החולים ורצח אותו. לפי המשטרה, הרוצח זעם על הקשיש כי התפלל

קליפורניה: רצח קשיש חולה קורונה בבית החולים עם מיכל חמצן
חדר בבית חולים צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גבר בן 37 ​​השתמש במיכל חמצן כדי להכות למוות קשיש במיטת בית החולים שלו בקליפורניה בשבוע שעבר, הוא הואשם ברצח ובפשע שנאה.

ג'סי מרטינז זעם כאשר קשיש בן 82 ממוצא היספאני, שחלק חדר איתו בבית החולים החל להתפלל, כך על פי משטרת לוס אנג'לס. מרטינז אחז במיכל חמצן והכה איתו את המטופל הקשיש. הקורבן מת מפצעיו למחרת, האירוע התרחש ב-17 לדצמבר.

הצמד, שלטענת המשטרה לא הכירו זה את זה, קיבלו טיפול בשל נגיף הקורונה בחדר, בבית החולים בלנקסטר שבדרום קליפורניה. "החשוד התעצבן כשהקורבן התחיל להתפלל. לאחר מכן היכה את הקורבן במיכל חמצן", נמסר בהודעה ממשטרת לוס אנג'לס. "החשוד, ג'סי מרטינז בן ה-37, נעצר והואשם ברצח, פשע שנאה והתעללות בזקנים", נכתב בהודעת המשטרה.

בתי חולים בקליפורניה מתקשים להתמודד עם המצב, לאחר שהמדינה רשמה מיליון מקרים חדשים תוך שישה שבועות בלבד. יותר משני מיליון מקרים דווחו בקליפורניה מאז תחילת המגיפה. בתי חולים מתמודדים עם מחסור בצוותי רפואה והמדינה הגישה בקשה להביא 3,000 עובדים רפואיים נוספים מרחוק כמו אוסטרליה וטייוואן. ביום רביעי דיווחה ארה"ב על 228,131 מקרים חדשים של נגיף הקורונה, ועל 3,359 מקרי מוות חדשים.

קליפורניה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד