ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ח"כ טיבי לועג

קרא מתלבט אם לחזור לכנסת: "מופעל לחץ"

פרישתה מהכנסת של חברת הכנסת שרן השכל, בעקבות הצטרפותה למפלגתו החדשה של גדעון סער, החזירה לכנסת את השר לשעבר איוב קרא שהודיע ליו"ר הכנסת לוין על התלבטותו | ח"כ טיבי לועג: "עם כל הכבוד לשלום הכלכלי ולמכשיר האיבגני למניעת קורונה - צריכים אותו בכנסת"

קרא מתלבט אם לחזור לכנסת: "מופעל לחץ"
איוב קרא צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

השר לשעבר איוב קרא יהפוך מחר (שישי) שוב לחבר כנסת לאחר ששובץ במקום ה-41 ברשימת הליכוד בפריימריז האחרונים וביום רביעי האחרון, עם הודעתה של חברת הכנסת שרן השכל על פרישתה מהכנסת לטובת מעברה למפלגתו של גדעון סער - הביאה לחזרתו למשכן של קרא.

קרא הפך לבדיחת רשת בשנים האחרונות, כשלאחרונה הוא הושם ללעג כשתועד מודיע עם פרוץ מחלת הקורונה כי מצא מכשיר חדשני שימנע הדבקה. בהמשך אף גילם את דמותו של 'ראש ממשלת ישראל' מול קבוצה של ליכודניקים שנערכו לאבטח אותו במקרה ויעזוב את ראשות הממשלה.

היום (חמישי) איוב קרא טען כי שוחח עם יו"ר הכנסת יריב לוין והודיע לו שהוא מתלבט אם לחזור לכנסת: "אני חלוק עם עצמי האם להיכנס או לא להיכנס לכנסת משתי סיבות. אחת, החשש שלא יערכו פריימריז בליכוד ובכך לא יתוקן העוול שתוכנן נגדי בפריימריז הקודמים", כך לדברי קרא.

ההתלבטות השנייה של קרא, לדבריו, נובעת "ממחויבותי לקידום השלום הכלכלי במדינות המפרץ". קרא ציין כי "הסברתי לו (ליריב לוין. א.ק.) שיש עלי לחץ אדיר לחזור לכנסת מחבריי בליכוד שאני כל כך מכבד ואוהב וגם לחץ הפוך". קרא סיכם כי: "סיכמנו שעד שישי בצהריים אודיע לו על החלטתי".

מי שלעג לקרא הוא חבר הכנסת אחמד טיבי שכתב: "איפה מחתימים עצומה שתקרא לו להמשיך במרוץ לבית המחוקקים? עם כל הכבוד לשלום הכלכלי ולמכשיר האיבגני למניעת קורונה - במיוחד עכשיו, כשאוטוטו נפרדים מהשרה ינקלביץ' חייבים אותו בכנסת", כך לעג טיבי גם לשרה החרדית מכחול לבן.

איוב קרא אחמד טיבי מיכל שיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד