י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חשש מתסיסה

סין: משפחה חרדית בת 7 נפשות מאושפזת בבית החולים

משפחה חרדית בת שבע נפשות שהגיעה מקנדה לסין, הוכנסה באישור הרשויות לבידוד בבית חב"ד. לאחר בדיקה נמצאו כל בני המשפחה חיוביים לנגיף ובשל כך כל השוהים בבית חב"ד הוכנסו לבידוד | בני המשפחה הועברו לבית החולים

סין: משפחה חרדית בת 7 נפשות מאושפזת בבית החולים
בית חב"ד בשנגחאי צילום: באדיבות המצלם

בני משפחה חרדית, חסידי חב"ד ששהו בקנדה ושבו לסין, הוכנסו לבידוד בבית חב"ד המקומי באישור הרשויות ולאחר בדיקה נמצאו כולם חיוביים לנגיף קורונה.

נציבות הבריאות העירונית שאנגחאי דיווחה היום (חמישי) על משפחה חרדית-קנדית שהגיעה לסין וכל בני המשפחה נמצאו חיוביים לנגיף קורונה. בנוסף, קרוב למאה איש שהיו בבית חב"ד בהונגצאו, נמצאים בבידוד.

בני המשפחה אובחנו כולם כחולי קורונה. הבעל ישראלי, אשתו אמריקאית, חמשת הילדים כולם אזרחי ארצות הברית ומתגוררים בקנדה. הם עזבו את קנדה ב-6 בדצמבר והגיעו ב-7 בדצמבר לשדה התעופה הבינלאומי של שאנגחאי. עם נחיתתם הועברו כולם נכנסו לבידוד. כך דווחה התקשורת בסין.

הרב שלום גרינברג, אחיו של האב שמשפחתו נדבקה בקורונה, פרסם פוסט ותיאר את השתלשלות הדברים.

לדבריו פקידי ממשלה בדקו את המרכז ואישרו כי הקומה השלישית מופרדת לחלוטין משאר המרכז. הם התקינו מצלמה הפונה לדלת לקומה 3 ואישרו את המיקום של משפחת האח בהסגר שם.

השליח מצד ימין הרב אברהם גרינברג נדבק בקורונה, אחיו מצד שמאל הרב שלום שליח חב"ד נוסף בעיר
 
כעבור 10 ימים, יום ראשון, 20 בדצמבר, הם עשו בדיקה שגרתית אחרונה לפני שהניחו להם לצאת מהסגר. כולם נמצאו חיוביים.

הם עברו מבחן נוסף בערב יום ראשון מאוחר בלילה, וביום שני בערב (21 בדצמבר) לאחר שהסיבוב השני של הבדיקות הניב את אותן תוצאות, הרשויות העבירו את כולם לבית החולים.
 
הם גם החליטו שמכיוון שמשפחתו של אחי נמצאת בקומה השלישית במרכז היהודי, למרות שהם היו נפרדים לחלוטין משאר הבניין, עם מעקב 24 שעות בגרם המדרגות והפרוטוקול הוקפד בקפדנות על פי הנחיות הממשלה. כל מי שהיה בבניין חייב להיבדק ולהישלח למלון בהסגר למשך 14 יום.
 
הם שלחו את משפחתי, כל 14 עובדי המרכז היהודי ורבים מהאנשים שהצטרפו אלינו לארוחת שישי בערב, למלון בידוד ל-14 יום. אני מתפלל שהמצב הזה יסתיים במהירות ושההתרחשות הבלתי צפויה הזו תהיה מאחורינו בקרוב מאוד.

גורם בקהילה אומר ל"בחדרי חרדים": כי יש חשש כבד בקהילה היהודית בשאנגחאי מתסיסה בקרב המקומיים, מאחר והמשפחה שנדבקה היא יהודית וישראלית, בעיר לא היה מקרה קורונה אחד בשבעת החודשים האחרונים, עשרות יהודים בעיר חוששים שהם נדבקו בקורונה, ואנשים נשארים בבית ולא יוצאים לאף מקום.

סין קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד