כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"תקלה רוחבית"

כאוס בשדה: מאות ישראלים איבדו את המזוודות בדובאי

עקב תקלה רוחבית במערכות בשדה התעופה בדובאי, מאות ישראלים שנחתו או שבו משם בימים האחרונים איבדו את מטלטליהם | "שולחים ישראלים הביתה בידיים ריקות. זה מצב הזוי לגמרי". מספרת אחת הנוסעות 

כאוס בשדה: מאות ישראלים איבדו את המזוודות בדובאי
יעקב נחומי

כאוס בשדה התעופה בדובאי: עקב תקלה רוחבית במערכות בשדה התעופה בדובאי, מאות ישראלים שנחתו שם או שבו משם בימים האחרונים איבדו את המזוודות שלהם - כך דווח בחדשות 12.

"חזרתי מדובאי בשלישי, ואני ועוד חצי מטוס פשוט לא קיבלנו את הכבודה", תיארה ניקול רויטמן לחדשות 12. "הלכנו לדלפק האבידות, ואמרו לנו שיצרו איתנו קשר אם ימצאו משהו - תוך כדי שהפקידה רומזת ש'אין מה לנסות להתקשר לשום מקום כי במילא לא יענו'. בלי שום הסבר, פתרון או התנצלות. וזה קורה עד עכשיו - שולחים ישראלים הביתה בידיים ריקות. זה מצב הזוי לגמרי".

נציין, כי למרות שנאמר לנוסעים כי במידה והמזוודות יימצאו הן יצטרכו לאסוף אותן מנתב"ג, בשל הבידוד שבו הם מחוייבים חברות התעופה הבהירו לחדשות 12 כי הן ישלחו את המזוודות לבתי הנוסעים.

מחברת אל על נמסר בתגובה: "עקב תקלת תשתית בשדה התעופה בדובאי נוצר עומס שלא איפשר העלאת כל המזוודות לטיסה. אנו מצרים על עוגמת הנפש ופועלים לטיפול בכבודה והעברתה ארצה במהירות המירבית. עם הגעתה, הכבודה תישלח לבתי הנוסעים."

מחברת ישראייר נמסר בתגובה: "בשל נסיבות שאינן תלויות  בחברה חלק מהמזוודות לא עולות על הטיסה ומגיעות בטיסות מאוחרות יותר. אנו מצרים על אי הנוחות ופועלים להשיב את הכבודה לארץ בהקדם".

מחברת ארקיע נמסר בתגובה: "עקב תקלה רוחבית במסועי הכבודה בדובאי, נותרו כבודות נוסעים בשדה התעופה בדובאי, תחת השגחת עובדי בטחון ישראליים. הכבודה תפוזר לבתי הנוסעים בארץ בימים הקרובים".

 

דובאי שדה תעופה מזוודות חברת אל על

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד