י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
משחק מלוכלך

תחקיר 'עובדה' מאשים: עו"ד ניסה לדובב שופטים

נתניהו לא מפסיק להסתבך, בתחקיר מיוחד נחשף כי חברו של עורך דינו של נתניהו- עמית חדד, עורך הדין אריאל רוט ניסה לדובב את משפחות השופטים במשפטו של נתניהו • עורך הדין מאיים בתביעה

תחקיר 'עובדה' מאשים: עו"ד ניסה לדובב שופטים
נתניהו בבית המשפט בדיון הקודם צילום: עמית שאבי, פלאש 90

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ידע ימים יפים יותר מהשבוע האחרון שעבר עליו, בצל שבוע של הפסדים פוליטיים ועריקות ממפלגתו אמש (חמישי) חשפו בחדשות 12 בתכנית עובדה מיוחדת כי שותפו של עורך דינו של נתניהו ניסה לכאורה לדובב קרוב משפחה של אחד השופטים.

בתחקיר המצולם תועד עורך הדין אריאל רוט שותפו של עורך דינו של נתניהו עורך הדין הבכיר עמית חדד כשהוא מנסה לשלוח מדובב אל אחד מקרובי משפחתו של אחד השופטים במשפטו של נתניהו על מנת לחלץ ממנו אמירות על נתניהו. אמירות שיוכלו לשמש את נתניהו בבוא הזמן, ולפחות לעכב בלחץ ציבורי את המשפט.

בתיעוד שפורסם בעובדה נראה רוט תוך שהוא מנסה לכאורה להסביר לקרוב המשפחה כי באם הוא יצליח להשיג אמירה כי השופט סבור ש"הכל תפור, הכל חרטא" ולצורך כך נפגש עם אשת עסקים ימנית שתממן את ההליך הזה, תוך שהוא משכנע אותה כאמור כי למרות ואולי זה לא ימנע לחלוטין את המשפט זה יגרום להפעלת לחץ ציבורי שיעכב את קידומו.

עורך הדין אריאל רוט שצולם בתחקיר טען כי אין לו שום קשר או ידיעה - ולו ברמז - על תוכנית כזו. לדבריו הוא אפילו לא יודע מי השופטים שיושבים בתיק של ראש הממשלה.

עוד פורס אמש כי עורך הדין אריאל רוט יגיש בחילת השבוע הבא תביעת לשון הרע נגד מגישת התכנית העיתונאית אילנה דיין.

ראש הממשלה מסר בתגובה שאף שודרה בתכנית: "עוד ניסיון מופרך וחסר בסיס לפגוע בראש הממשלה נתניהו ערב הבחירות. ראש הממשלה אינו מכיר את מר רוט, מר רוט אינו מייצג אותו, ראש הממשלה לא שוחח איתו מעולם, ומובן מאליו שלא ביקש ממנו דבר - לא במישרין ולא בעקיפין. אם היו כוונות כאלה למישהו, ראש הממשלה נתניהו רואה אותן בחומרה רבה, ראש הממשלה בטוח בצדקתו וינהל את משפטו בבית המשפט מול הרכב השופטים שנקבע".

לאחמ"כ פורסמה הודעת תגובה מפורטת יותר מטעמו של ראש הממשלה: ״עובדה״ נתפסה על חם בתרגיל עוקץ נגד ראש הממשלה! ״עובדה״ ביצעה הערב תרגיל עוקץ פוליטי שפל ושקוף שנועד להטות את תוצאות הבחירות נגד ראש הממשלה נתניהו, להשחיר את דמותו בפני בית המשפט ולשבש את הליכי המשפט. כולנו ראינו כיצד ״עובדה״ היא זו שבישלה את הפגישה עם עו״ד רוט, שראש הממשלה נתניהו כלל אינו מכירו, שאינו מייצג אותו ושאין לו שום קשר לתיקיו.

לאחר שיזמה את הפגישה עם עו״ד רוט, ״עובדה״ היא זו שהציבה מצלמות סתר במקום המפגש, העלתה את ״היוזמה״ להטיל דופי בשופטים, וניסתה אחרי שעה של דיבורי סרק לתמרן את עו״ד רוט כאילו הוא זה שהעלה רעיון פסול זה.

יש עוד מישהו שמתפלא למה הציבור לא מאמין לתקשורת המגוייסת?

זו אינה הפעם הראשונה שאילנה דיין משדרת קונספירציות שנתגלו תוך זמן קצר כשקריות על חוקרים פרטיים שנשלחו כביכול על ידי ראש הממשלה נתניהו או אנשים שכביכול מקורבים לו. לפני 3 שנים היא שידרה את עלילת הכזב שלפיה ראש הממשלה שלח חוקרים פרטיים להתחקות אחר המפכ"ל אלשיך וחוקרים במשטרה, טענה שהופרכה רשמית בהודעת המשטרה לבית המשפט.

רה״מ לא שלח איש להתחקות נגד מי משופטיו וגם לא ביקש מאיש לעשות זאת. זהו שקר מוחלט שאפילו לא מתאים להגדרה של ״אמת לשעתה״ על אותה כתבה אומללה שבה ניסתה אילנה דיין להפליל את לוחם צה״ל סרן ר׳ - כתבה שבית משפט קבע שהיא שקרית. רה״מ בטוח בצדקתו וינהל את משפטו בבית המשפט מול הרכב השופטים שנקבע.

 

דיבוב עו"ד עמית חדד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד