י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נגיף השנאה

ניאו נאצי שקרא להדביר יהודים יכנס למאסר

צעיר אנגלי בן 23, השתמש ברשתות החברתיות בכדי לקרוא לרצח יהודים ונידון ליותר מארבע שנות מאסר. אביו שירת כשוטר שפעל למיגור הטרור

ניאו נאצי שקרא להדביר יהודים יכנס למאסר
לוק האנטר צילום: Counter terrorism policing North East

ניאו נאצי שקרא ל"מיגור והדברה" של העם היהודי והיה אובססיבי לאדולף היטלר, נכלא לארבע שנים בגין עידוד טרור. לוק האנטר, בן ה-23 מהעיר ניוקאסל שבצפון-מזרח אנגליה, השתמש בחשבונות שונים במדיה בחברתית כדי להפיץ דעות ימניות קיצוניות ברשתות החברתיות כולל פוסטים שתיארו טכניקות הרג, וקרא לרצוח יהודים.

הוא נידון בבית המשפט בעיר לידס לארבע שנים וחודשיים מאסר, לאחר שהודה בשבעה אישומים שכללו קידום טרור והפצת חומרי טרור.

ארגון שעוקב אחרי פעילות אנטישמית וגזענית ברשתות החברתיות, הודיע ​​למשטרה על התנהלותו של האנטר וחשף כי השתמש בחשבונות בטוויטר ובטלגרם כדי לקדם את אידיאולוגיית השנאה שלו.

ניק לולס, מייסד הארגון "תקווה לא שנאה" אמר כי הוא מאוכזב מהעונש שנגזר על הנאצי, וקרא לרשויות "לעלות את רף הענישה נגד האיום ההולך וגובר".

יצוין כי אביו של האנטר היה בעברו שוטר שפעל נגד טרור במשטרת בריטניה, אך זה לא מנע מבנו לעודד אלימות נגד גם כלפי המשטרה, כך על פי בית המשפט.

חיפושים בכתובת מגוריו של האנטר גילו אובססיה להיטלר ולניאו-נאציזם וכתוצאה מכך נתפס חומר קריאה על עליונות לבנה, מידע על הכשרה צבאית ומידע בנושא מעקב, לוחמת גרילה, נשק ונפצים. השוטרים מצאו מזכרות נאציות ומצ'טה מחדר השינה שלו.

ניאו נאצי מאסר בפועל הסתה לרצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד