י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"עשרות אלפים פנו"

איוב קרא הכריע: "חוזר לכנסת" ודורש פריימריז: "לא להידמות ללפיד וליברמן"

נציג העדה הדרוזית בליכוד והשר לשעבר איוב קרא הכריע היום והודיע על חזרתו לפעילות בכנסת לאחר התלבטות של מספר ימים. קרא שב לכנסת בעקבות התפטרותה של שרן השכל לטובת מפלגתו של סער

איוב קרא הכריע: "חוזר לכנסת" ודורש פריימריז: "לא להידמות ללפיד וליברמן"
איוב קרא צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי התפטרות של שרן השכל לטובת מפלגתו החדשה של גדעון סער, הגיע תורו של הנציג הדרוזי בליכוד, השר לשעבר איוב קרא להיכנס לכנסת. השבוע עוד הודיע קרא כי הוא מתלבט אם לשוב למשכן. לדבריו הוא התחבט בסוגיה בשל החשש מפריימריז במפלגה והטראומה שהותירו בו וכן לדבריו בגלל "פעילותו למען השלום הכלכלי באיחוד האמירויות". היום מודיע קרא החליט לשוב לכנסת "כדי לסייע לנתניהו".

הבוקר (שישי) הודיע קרא, שכבר נכנס רשמית לתפקיד חבר הכנסת ויושבע ביום שני, כי הוא הכריע לחזור לפעילות בכנסת, זאת לאחר שיחה עם יושב ראש הכנסת יריב לוין. לדבריו, "בעקבות פניות של עשרות אלפי חברים בתנועה כולל בהנהגת הליכוד, החלטתי לחזור לפעילות בכנסת כדי לעזור לנתניהו לנצח בבחירות".

חבר הכנסת קרא עקץ את העורקים מהליכוד, והבהיר כי "בניגוד לתופעת הליכוד לאחרונה וכסימן האמינות והנאמנות אהיה לצד ראש הממשלה". בדבריו דורש קרא לקיים פריימריז לקראת הבחירות לכנסת ה 24, "קיום פריימריז יגביר את סיכויינו לנצח את המערכה, אסור לנו להידמות ללפיד וליברמן".

איוב קרא שרן השכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד