י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
שוק שחור

השגריר הישראלי מציע: עסקת חילופי חיסונים

השגריר הישראלי באיטליה, דרור אידר מספר: "הצעתי לאיטלקים חילופי חיסון, אנחנו נתחסן פה, הדיפלומטים יתחסנו בארץ" | לדברי השגריר, בעוד בישראל מבצע מתן החיסונים נמצא בשיאו, באיטליה מתפתח שוק שחור של חיסונים 

השגריר הישראלי מציע: עסקת חילופי חיסונים
חיסון צילום: pixabay

שגריר ישראל באיטליה, דרור אידר, אומר כי הוא שוחח עם האיטלקים והציע חילופים: "ישראל תחסן את הדיפלומטים האיטלקים בארץ ואנחנו נחוסן פה ע"י משרד הבריאות האיטלקי. בודקים. נקווה".

"איטליה לראשונה עלתה ליותר מ-2 מיליון נדבקים מראשית המגיפה לפני כעשרה חודשים. כמעט 71 אלף מתים לא עלינו. מספרים מפלצתיים. 505 מתים אתמול ו-628 שלשום". כך כותב השגריר הישראלי דרור אידר בפייסבוק.

"מצד שני, מקדם ההדבקה נמצא זה זמן מתחת ל-1, מה שאומר שאם נשמור על הכללים, המספרים יירדו, עונת החגים פה. אמש חגגו את חג המולד, עוד מעט ראש השנה האזרחי, אין כמעט תנועה, כדי להימנע מהדבקות המוניות. ארוחות חג מותרות עד 6 משתתפים בוגרים (לא כולל ילדים ונערים). מזכיר מה שעברנו בחגי תשרי בארץ, הכנסיות סגורות וגם להבדיל בתי הכנסת סגורים".

השגריר מציין כי בארץ כבר מתחסנים נגד הקורונה, ואילו באיטליה יבוצעו חיסונים סמליים בשבוע הבא, בעוד שרק באמצע ינואר יגיעו לאיטליה 1.8 מיליון חיסונים. זה לא מספיק. 60 מיליון תושבים יש באיטליה. "בהמשך יגיעו חיסונים נוספים. בינתיים ברשת מתפתח שוק שחור של חיסונים, רובם מזויפים" כותב השגריר. "הסגר בישראל ביחד עם החיסונים יבטיח יציאה טובה מהמשבר הרפואי. אחר כך יהיה מספיק זמן לפתור את בעיות הכלכלה".

חיסון איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד