י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הטרגדיה בארגנטינה

לאחר מצוד בינלאומי: הנהג שפגע ביצחק בן ה-4 נתפס

מצוד בינלאומי נערך אחרי גבר בן- 21, שנמלט מזירת תאונת פגע וברח בארגנטינה בה נהרג ילד חרדי כבן- 4 ואמו נפצעה, במהלך השבת הוא הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה ועורך דינו טען: "הוא פחד"

לאחר מצוד בינלאומי: הנהג שפגע ביצחק בן ה-4 נתפס
רגע התאונה בארגנטינה צילום: מתוך מצלמת אבטחה

מצלמת אבטחה תיעדה את הרגע בו דבורה אגוסטי אחזה בידו של בנה, יצחק, כשלפתע הגיח נהג, ריקרדו פאפאדופולוס, בן-21, שנסע באור אדום ופוגע בהם בעוצמה כשהוא נוהג במהירות של לפחות 80 קמ"ש.

האירוע הקשה התרחש לפני עשרה ימים, ביום חמישי בלילה שעבר. הילד שנפגע הובהל לבית חולים מקומי בבואנוס איירס, שם נפטר מפצעיו, אמו דבורה אגוסטי נשארה באשפוז ומצבה ממשיך להיות קשה.

מייד אחרי התאונה בית משפט בארגנטינה הוציא צו מעצר לפפאדופולוס. כמו כן הוצא צו מעצר מטעם האינטרפול.

לאחר האירוע, התקשורת המקומית דיווחה, כי הרשויות פשטו על בית בעיירה סן פדרו בבואנוס איירס בעקבות דיווחים כי פאפאדופולוס ככל הנראה מסתתר שם. אבל החיפוש גילה בית ריק.

אביו של פאפדופולוס, רובן פאפדופולוס, הסגיר את עצמו בתחילה למשטרת בואנוס איירס בשבת, ובבית המשפט אמר כי הוא איבד קשר עם בנו ואין לו מושג היכן הוא נמצא. "לא הייתי במכונית ההיא. הייתי בבית כשבני התקשר אליי לומר לי שעבר תאונה", אמר פאפדופולוס. "הוא היה עצבני, הוא פחד ובכה. לא הבנתי אותו טוב מכיוון שהתקשורת נותקה ולא יכולתי להתקשר שוב. זה היה הקשר האחרון שהיה לי".

מסתבר שאחרי התאונה הקשה, האבא בניסיון לחפות על בנו, הגיע למשטרה לאחר שהבין שעלו על הרכב הפוגע, ושיקר למשטרה כי הוא זה שנהג ברכב, אך לאחר בדיקה במצלמות האבטחה, התגלה כי הבן הוא זה שנהג ברכב, ונמלט מהמקום. לא דווח האם האבא עצור בעוון עדות שקר בניסיון לחפות על בנו. דבר שנתן מספיק זמן לבן להיעלם מהאזור.

אביו של הנהג הפוגע

הרשויות גילו את הרכב שננטש במגרש חניה ובדיקת מערכת האבטחה של המגרש הפנימית הראתה כי ריקרדו פאפאדופולוס החנה את המכונית ויצא ממנה עם נוסע גבר נוסף, משטרת בואנוס איירס לא זיהתה את זהותו של הגבר הנוסף. כך דווחה התקשורת בארגנטינה.

מסתבר כי באוקטובר 2017 הגיש פאפאדופולוס, אז בן-18, בקשה לרישיון נהיגה ראשון, אך הבקשה הראשונית נדחתה מכיוון שלא הביא אישור מרופא פסיכיאטר כי הוא כשיר לנהוג, לאחר מכן פאפאדופולוס הביא את האישור בינואר 2018 וקיבל רישיון נהיגה למשך שנה. אך היתרו פג ומעולם לא חודש.

גורם המקורב לחקירה אמר לתקשורת המקומית כי היה חשש שהוא ברח מהמדינה או שהוא הסתתר בתוך קהילת רומא המקומית.

אך אחרי שהאינטרפול פרסם כי הנהג הדורס דרוש לחקירה, הנהג הסגיר את עצמו ביום שישי בתחנת משטרת פלרמו לאחר שהיה במנוסה במשך תשעה ימים.

"נהגתי, אני מתנצל," כך הוא אמר למצלמות הטלוויזיה ביום שישי האחרון, כשנכנס לתחנת המשטרה עם עורך דינו, אחרי מבצע גדול לאיתורו שערכה המשטרה.

דיוויד ברשטיין, עורך הדין מטעם המשפחה אמר ביום שישי הקרוב כי "המקרה הזה ממש מקומם" והדגיש כי "הרוצח הזה היה מאחורי ההגה וביצע סדרה של עבירות פליליות, עבירת תנועה אחת אחרי השנייה".

"הוא עבר באור אדום ברמזור, הוא נהג במהירות מופרזת, הוא נהג במהירות מופרזת במעבר הולכי הרגל, הוא ברח מהמקום עם מהירות של יותר מ -100 ק"מ לשעה, למשפחה יש כאב עצום, הם הרוסים, זה בלתי נסלח," אמר.

"הוא פחד", הסביר רוברטו הררה, עורך דינו של פאפדופולוס, כדי להצדיק את העובדה כי לקוחו לא התייצב בפני בית המשפט.

"הוא זה שנהג ברכב והוא ברח כי פחד, הוא לא חשב שמישהו מת", אמר עורך הדין, "הוא לא חצה באדום, בסרטונים נראה כי משאית חוצה באדום וכי אף אחד לא מדבר על המשאית". הוא הוסיף: "הוא אמר לי שהוא לא ראה את האור האדום כי המשאית הסתירה לו".

הנהג שפגע וברח

חרדים ארגנטינה תאונה קטלנית פגע וברח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד