י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במעמד רבנים ואישי ציבור

יישוב טוב: מועצה אזורית בנימין חנכה את משכנה החדש

במעמד שרים, ח"כים, רבנים ואישי ציבור חנכה המועצה את המבנה החדש בשער בנימין. הראשל"צ הגש"מ עמאר שהגיע למקום בירך במילים חמות את התושבים והנהגת המועצה  

יישוב טוב: מועצה אזורית בנימין חנכה את משכנה החדש
הגרש"מ עמאר במעמד חנוכת בניין המעוצה צילום: באדיבות המצלם

מועצת בנימין חנכה בשבוע האחרון בטקס מרגש את מבנה המועצה החדש בשער בנימין. האירוע החל ביום ראשון בבוקר בטקס פרידה ממבנה המועצה הותיק בישוב פסגות, במעמד ראשי המועצות הקודמים, פנחס ולרשטיין, אבי רואה וראש המועצה הנוכחי ישראל גנץ.

בצהרים נערך בבנין המועצה החדש מעמד כתיבת ספר תורה לעי־ לוי נשמת בני משפחת עטר שנהרגו בתאונת דרכים מחרידה לפני שנתיים. ספר התורה נתרם ע"י יואל ממן מנהל חברת פיקוח הבנייה.

בטקס חנוכת בית המועצה החדש נטלו חלק שרי ממשלה, חברי כנסת, ראשי רשויות ועוד. בין היתר השתתפו באירוע: יו"ר הכנסת יריב לוין. שר ההתיישבות צחי הנגבי. סגן שר הפנים יואב בן צור. וח"כ משה אבוטבול.

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ אמר בטקס: "בשעה טובה היום בנימין עולה קומה! משכן המועצה החדש מסמל את התבססותה של ההתיישבות ועוצמתה. הוא מכבד את מעמדנו כמועצה הגדולה בישראל וכך נוכל לשרת את הציבור נאמנה ולשאוף לתת שירות לו ראויים כל תושבי בנימין. דור המייסדים קבע היסטוריה וביסס אותנו כאן, ועלינו השליחות והמחויבות להרחיב ולטפח את שנבנה. נמשיך בצניעות לעבוד קשה למען האזור ולמען התושבים".

ביום שני הגיע לבנין החדש רבה של ירושלים הראשל"צ הגרש"מ עמאר שכובד בקביעת מזוזה. הרב עמאר בירך את תושבי בנימין "שיהיה לכם ישוב טוב, ישוב שקט ושלם, ישוב מלא תורה ויראת שמים, ישוב שתהיה בו שמחת עולם על ראשכם". הרב הוסיף ובירך: "יהי רצון שלאורך הזמן תתחברו עם ירושלים...ויעשו כולם אגודה אחת כל הערים וכל הישובים".

מטה בנימין הרב שלמה משה עמאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד