י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שתול של ביבי

אקוניס על אלקין: גילה לנתניהו את סודות 'קדימה'

המציאות החדשה, בה אמורים חברי מפלגת הליכוד לתקוף את חברם עד לשבוע האחרון, זאב אלקין, שערק וחבר לגדעון סער במלחמתו נגד הליכוד והעומד בראשה, מספקת לנו הצופים מהצד ולהם עצמם רגעים מעניינים ומביכים כאחד

אקוניס על אלקין: גילה לנתניהו את סודות 'קדימה'
אופיר אקוניס צילום: פלאש 90

חברי מפלגת הליכוד מתרגלים בימים האחרונים למציאות חדשה בה הם נאלצים לתקוף את מי שהיה עד השבוע שעבר חלק בשר מבשרה של מפלגת השלטון, עד לעריקה אל מפלגתו החדשה של גדעון סער אף הוא חבר ליכוד במשך שנים ארוכות.

בתוך כך התראיין הערב (מוצ"ש) השר לשיתוף פעולה אזורי חבר הכנסת אופיר אקוניס ל'חדשות 13', בדבריו התייחס לדבר העריקה של זאב אלקין מהליכוד, וחשף איך התנהל אלקין בזמן כהונתו כחבר כנסת מטעם קדימה.

"הדבר שמשתלט על מערכת הבחירות הזו, זה אופרטוניזם" האשים אקוניס והסביר "זאב אלקין בא אלינו מקדימה, הוא היה בקדימה קדנציה אחת ובמהלכה הוא תדרך את יושב האופוזיציה בנימין נתניהו כחבר קדימה".

עוד חשף אקוניס "הוא היה מגיע למצודת זאב (משרדי הליכוד) או לחדרו של יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ומספר לו מה קורה בקדימה". המראיינת איילה חסון ניסתה להבין למה טענות אלו צצות רק עכשיו, אך סיכמה במקביל "זו ידיעה מעניינת מאד".

במקביל לדבריו של אקוניס בחדשות 13, הגיע הפורש זאב אלקין לראיון ראשון בחדשות 12, לפניו התראיין במקום חברו לשעבר למפלגה מיקי זוהר בעוד זה יוצא וזה נכנס נפגשו השניים לראשונה מאז הפרשיה המהדהדת של אלקין.

זוהר אמר לאלקין "בית לא עוזבים, חבל שעזבת את הבית, צר לנו שעזבת". אלקין המשיך עם אותה המנטרה מערב הכרזת הפרישה "עם כל הכבוד לבית, יש לנו מדינה", אמר אלקין ונכנס לראיון בו המשיך לתקוף את חבריו למפלגה עד השבוע החולף עת הכריז על פרישה.

"מוזר שתוך יומיים שר המים לשעבר עבר מ'ראש הממשלה נתניהו מנהיג ענק שמביא הישגים לישראל' ל'מסוכן לישראל', רק בגלל שסגרו לו את הברז"‎‎ הייתה תגובתה הרשמית של מפלגת הליכוד לראיון של אלקין.

חדשות 13 אופיר אקוניס זאב אלקין מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד