י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תגובות סוערות

תיעוד מזעזע: שוטר יס"מ חבט באלימות בנער הצעיר

26 עצורים במהלך הפגנות המחאה על מותו של הנער טוביה סנדק ז"ל בי-ם. מתוכם 12 קטינים, חלקם בני 14 בלבד. ההפגנות היו ב-2 מוקדים, בצומת המטה הארצי של המשטרה, ובצומת הכניסה לעיר | באחד התיעודים שפורסמו נראה שוטר נוהג באלימות קשה בנער צעיר שהפגין במקום. במערכת הפוליטית מגנים | צפו

תיעוד מזעזע: שוטר יס"מ חבט באלימות בנער הצעיר
השוטר חובט במפגין צילום: מתוך הסרטון

מאות פעילי ימין הפגינו אמש (מוצ"ש) במחאה שהתקיימה מול המטה הארצי של המשטרה בירושלים בעקבות מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל בשבוע שעבר במהלך מרדף משטרתי. המפגינים קוראים לשר אמיר אוחנה להקים ועדת חקירה חיצונית לחקירת התנהלות ימ"ר ש"י במקרה.

במהלך העימותים עם כוחות המשטרה תועדו מספר מקרים של אלימות קשה כנגד המפגינים. באחד מהתיעודים נצפה שוטר יס"מ כשהוא חובט בחוזקה בנער צעיר שהפגין במקום ולא הפסיק עד ששוטרים אחרים נאלצו לרסן אותו.

ח"כ אופיר סופר הגיב לתיעוד ואמר כי זה "‏נראה שמתקדמים במהירות שיא לאירועים לא טובים שראינו בעבר- ״ברגישות ובנחישות״. משטרת ישראל יוצאת כבר מתחילת שבוע שעבר מאיזון ומשהו מאוד רע עובר על שוטריה. שוטרים אלימים כמו במקרה הזה מביישים את המשטרה וצריכים להיות מפוטרים ממנה לאלתר".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב כי "‏אם השוטר האלים הזה לא מבלה את הימים הקרובים במעצר אין במדינת ישראל שלטון חוק".

בתיעוד אחר נצפו שוטרים כשהם לוקחים תינוק בעגלה מידי אביו. שני תינוקות אחרים נפגעו בפנים ממי המכת"זית.

במשטרה הסבירו את התקרית בה נפגעו ילדים מהמכת"זית ואמרו כי אחד המפגינים נעמד יחד עם עגלה ובה תינוק אל מול המכת"זית ולא נענה לקריאת השוטרים לזוז מדרכה. "בשל הסיכון במעשיו, בדגש לתינוק שבעגלה. לאחר שלא נענה מספר פעמים, הוא נעצר והתינוק הועבר לאימו שנכחה במקום", נמסר.

אהוביה סנדק משטרת ישראל הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד