י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מוסדות "כסא רחמים"

למרות הסגר השלישי: הילולא בהשתתפות עשרות אלפי איש

במוסדות כסא רחמים לא ויתרו על ההילולא השנתית לרב מאזוז זצק"ל ומקיימים את הטקס המפואר, עם גדולי הזמר על אף ההגבלות הצפויות • שידור חי מיוחד צפוי לאחד עשרות עד מאות אלפי איש שישתתפו באירוע במגוון הפלטפורמות התקשורתיות •  במקביל החלו הגרלות ענק על מגוון פרסים יקרי ערך • כל הפרטים

למרות הסגר השלישי: הילולא בהשתתפות עשרות אלפי איש
האירוע אשתקד צילום: עזרא טרבלסי

האירוע השנתי והמדובר של 'כסא רחמים' קרב ובא. כמדי שנה, בכ"א טבת תצוין ההילולא השנתית של הרב מצליח מאזוז זצק"ל, אביו של מרן ראש הישיבה שליט"א וכן לגדולי הרבנים הספרדים שנפטרו באותו שבוע.

במוסדות כסא רחמים מבטיחים כי בדומה לכל שנה תשרה האווירה המרוממת והמיוחדת בנוכחותם רבת ההוד של גדולי ישראל שליט"א.

כמו כן, ינעימו את האירוע גדולי הזמר, ביניהם ישי ריבו, אופיר סלומון, בני ברדא ועוד, מלווים בתזמורת ענקית עם מגוון כלי נגינה.

כמדי שנה, מתקיימות עשרות הגרלות עם פרסים יקרי ערך, בהן ניתן לזכות במגוון פרסים והפתעות, כשהשיא הוא הגרלת ענק על סך 120,00 ₪, שיוגרלו בשידור חי לעיני כל העם.

לחצו כאן כדי להיות שותפים לאירוע ולקחת חלק בהגרלות הענק>>

כל התורמים יזכו לשאת בעול הישיבה ולקחת חלק בהצלחה העצומה שמובילה ומגדלת לא מעט גדולי תורה בציבור הספרדי. בנוסף, הרב מאזוז הבטיח שכל התורם לישיבה מקבל ברכה פי עשרה, כאשר מאחורי ברכה זו עומדים מאות סיפורי מופת מדהימים!

כדי להבטיח נוכחות שיא על אף המגבלות הצפויות, התארגנו בישיבה מראש לכל תרחיש והרימו הפקת ענק שתכלול שידור חי בכל ערוצי התקשורת המובחרים במגזר החרדי ואף מחוצה לו, כך שהשנה צפויה השתתפות רבתית, על אף הסגר השלישי שיחל היום.

אז בואו גם אתם להיות שותפים לאירוע האדיר, לזכות בברכת מרן ראש הישיבה שליט"א ולקחת חלק בהגרלות המשתלמות כשכל התרומות מנותבות למטרות נעלות ביותר>>



 


הילולא ישיבת כסא רחמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד