י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
השקעות 2021

תתרגלו לבלתי ייאמן: יותר לא צריך לעבוד בשביל כסף

כדי להגדיל את ההכנסה שלכם אתם לא צריכים לעבוד יותר קשה כל מה שאתם צריכים לעשות הוא, לתת לכסף שלכם לעבוד עבורכם • כסף בדרך כלל הולך אצל כסף וזה מעולה כי במקום שהוא ילך מכם ויצטרף לכסף של מישהו אחר, אתם יכולים לגרום לו להביא אליכם עוד כסף

תתרגלו לבלתי ייאמן: יותר לא צריך לעבוד בשביל כסף
כסף צילום: Unsplash

אנשים עובדים קשה מאוד בשביל כסף. הם קמים מוקדם ויורקים דם כדי שיהיה להם עוד ועוד ממנו. אבל כשהוא כבר מגיע לידיהם (בדרך כלל לחשבון הבנק שלהם), הם מעבירים אותו הלאה. למה?

למה שלא תהפכו את המשוואה ובמקום שתעבדו עבור הכסף, תתנו לו לעבוד עבורכם. שיזיע קצת, שיתאמץ לפחות כמו שאתם התאמצתם כדי להשיג אותו. כולם מכירים את הכלל כסף הולך אצל כסף אבל מעטים יודעים באיזו דרך הוא הולך ואיפה אפשר לפגוש אותו.

כסף הוא לא הכל בחיים אבל הוא רק 99% מהם וחבל מאוד שאנחנו עובדים קשה עבורו ולא נותנים לו לעבוד קשה עבורנו. את סוד הצלחתם של משקיעים מנוסים אפשר ללמוד. חמישים אחוזים ממנו הוא ניסוי וטעייה. והשאר, שכל ישר והרבה מזל.

ישנן דרכים רבות בהן ניתן לגרום לכסף לעבוד עבורנו. לדוגמא, אפשר לרכוש דירה או נכס מניב אחר, להשכיר אותו ולהרוויח מדמי השכירות ואפשר לקנות ולמכור מטבעות חוץ ולהרוויח מהפרשי השער. בדוגמאות הללו ישנה מעורבות גבוהה של המשקיע שמוצא את עצמו עובד כדי שהכסף יעבוד עבורו.

ישנן דרכים קלות יותר כמו להפקיד את הכסף בתוכנית חיסכון בבנק או בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח (לרוב יותר משתלם מבנק) ולהרוויח מהריבית לאורך הזמן. אבל ברוב המקרים הרווח, התשואה, אינם גבוהים במיוחד כי גם המאמץ אינו גדול במיוחד.

ואפשר לתת למישהו אחר, מישהו שזו העבודה שלו, להתאמץ עבורנו ולגרום לכסף שלנו לעבוד ולהכניס לנו עוד כסף. בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מגלים את בתי ההשקעות שהתמחו בהשקעות ריאליות ומנצלים את הידע והניסיון שנצבר בהם.

להבדיל מבתי השקעות שמתמחים בהשקעות פיננסיות ומציעים מוצרים כמו קופות גמל, קרנות נאמנות ועוד, בתי השקעות שמתמחים בהשקעות ריאליות, משקיעים ישירות בחברות ובעסקים. לרוב בחברות הזנק (סטארט־אפים) בתחילת דרכם, ביוזמות בנייה למגורים, לתעסוקה, למשרדים ואפילו לתשתיות עירוניות וממשלתיות.

זה נכון שהסיכונים עלולים להיות גדולים אבל פוטנציאל הרווח עשוי להיות ענק בהשוואה לגובה ההשקעה. וכאן נכנסים לתמונה המיומנות והניסיון. ככל שמומחי ההשקעות של בית ההשקעות מנוסים יותר, כך גדול הסיכוי שהם יצליחו להפעיל את הכסף שלכם לטובתכם וייצרו ממנו עוד כסף עבורכם.

רוצים לדעת עוד על הדרכים לעשות כסף מהכסף שלכם? השאירו פרטים ותגלו איך כסף מביא כסף. הרבה כסף.

פרנסה לחרדים השקעות הון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד