י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הסגר נכנס לתוקף

האפליה כלפי היהודים: הפרוייקטור התחמק משאלת 'בחדרי'

הפרוייקטור פרופ' נחמן אש ערך היום, רגע לפני הסגר, תדרוך לעיתונאים בו הסביר מה צפוי לנו מבחינת תחלואה בימים הקרובים. פרופ' אש התחמק מלהשיב לכתב ב'חדרי' על אפליית החרדים מול הנוצרים

האפליה כלפי היהודים: הפרוייקטור התחמק משאלת 'בחדרי'
פרופ' נחמן אש צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פרוייקטור הקורונה פרופ' נחמן אש מסר הערב (ראשון) תדרוך לכתבים לקראת הסגר שנכנס כעת לתוקף. בהצהרה התייחס פרופ' אש לסגר, אך התחמק משאלת כתב 'בחדרי' לגבי האפליה נגד המגזר החרדי.

"היום אנחנו מתחילים בסגר" אמר פרופ' אש. "הסגר יתחיל להשפיע בין עשרה ימים לשבועיים. רמת התחלואה צפויה לעלות בימים הקרובים. בעוד כשבועיים נהיה סביב כחמשת אלפים מאומתים ו-800 חולים קשה בבתי החולים. ככל שיעבור הזמן נתחיל לראות את האפקט של הסגר והתחלואה תרד".

פרופ' אש ציין עוד: "אנחנו נמצאים במרוץ בין עליית התחלואה לבין החיסונים. המבצע מתקדם בצורה יוצאת מהכלל - אנחנו מצליחים לחסן יותר מששיערנו מלכתחילה וכבר הגענו לקרוב ל-300 אלף מחוסנים". בהמשך אמר כי "ככל שמבצע החיסונים יתקדם, נוכל להרחיב את האוכלוסיות שמתחסנות".

לא ייאמן; הנוצרים יורשו להתכנס עד-100 איש, ליהודים יותר רק 10

הוא התייחס גם לאפשרות של חיסון המורים ואמר כי "בימים הקרובים נחליט על המועד המדויק שבו נרחיב את החיסונים גם לאוכלוסיית המורים. זה יהיה בהקדם. זה לא ישפיע על תעדוף החיסונים. אנחנו שוקלים בימים אלה על הרחבת אוכלוסיית המתחסנים, והמורים בהחלט יהיו בראש הקדימויות".

פרופסור אש התחמק משאלת 'בחדרי' מדוע אצל הנוצרים ניתן להתפלל עד למאה איש בעוד שאצל היהודים רק 10 בקפסולות ואמר כי "זה נקבע על פי הסגר הקודם שהיה בראש השנה", תוך שהוא לא מסביר את האפליה הזועקת.

 

קורונה נחמן אש סגר משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד