י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כחול לבן מתפרקת

הח"כים זמיר וחיימוביץ' עוזבים את בני גנץ

כשנה אחרי שהוקמה והשיגה בשיאה 35 מנדטים, כחול לבן מתפרקת. שני ח"כים בכירים ודומיננטיים נפגשו היום עם מנהיג המפלגה בני גנץ והודיעו לו על פרישתם | בימים הקרובים צפוי גנץ לבחון את המשך דרכו הפוליטית

הח"כים זמיר וחיימוביץ' עוזבים את בני גנץ
אסף זמיר עם בני גנץ בכנס בחירות צילום: תומר נויברג, פלאש 90

87 יום לבחירות, בכחול לבן הקרע מתחילה להשמט מתחת לרגליו של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ. פרישה ראשונה נרשמה היום (ראשון) במפלגה, כשח"כ אסף זמיר הודיע כי לא יתמודד ברשימת המפלגה לכנסת ה-24.

בנוסף, גם חברת הכנסת מיקי חיימוביץ', שהצביעה נגד דחיית הבחירות פורשת מ'כחול לבן'.

גנץ ייפגש עם שאר חברי הכנסת בימים הקרובים ורק אז יודיע על המשך דרכו הפוליטית.

בכחול לבן נמסר היום כי בני גנץ נפגש עם חבר הכנסת אסף זמיר ובתום שיחה אישית, סיכמו כי הוא לא ייכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות. "גנץ איחל לזמיר הצלחה בהמשך דרכו", נמסר.

זמיר שהיה השר היחיד בכחול לבן שהתפטר מהממשלה, התמודד בעבר על ראשות העיר תל אביב מול רון חולדאי והפסיד, הערכה כי כעת הוא ינסה להתמודד שוב לאחר שחולדאי מנסה לעבור לכנסת.

מלשכתו של יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ, נמסר הערב כי הוא נפגש עם ח"כ מיקי חיימוביץ׳ ובתום שיחה אישית, סיכמו כי היא לא תכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות. גנץ איחל לחיימוביץ׳ הצלחה בהמשך דרכה.

נציין כי טרם ברור מה יעשו גבי אשכנזי ואבי ניסנקורן, כשאמש (מוצ"ש) הייתה ההזדמנות האחרונה להודיע על פרישה מהרשימה והקמת סיעה חדשה בתוך הכנסת הנוכחית. ניסנקורן או אחרים לא הודיעו על פיצול והמשמעות שלא יוכל להתמודד בסיעה קיימת לכנסת ה-24.

מיקי חיימוביץ מפלגת כחול לבן בני גנץ אסף זמיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד