כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
השתיק והוציא המבקרים

ראש העיר נתפס מנהל את הדיון מהמספרה

ראש עיריית רמת גן ניצל את הרגעים האחרונים לפני תחילת הסגר ורץ להסתפר בעודו מנהל דיון ב'זום', כשקלטו חברי העירייה שהדיון מתנהל מכסא המספרה, הם זעמו והישיבה הופסקה לזמן מה

ראש העיר נתפס מנהל את הדיון מהמספרה
כרמל שאמה הכהן צילום: פלאש 90

עידן הקורונה העביר את ישיבות העירייה למתכונת 'זום', מתכונת זו מספקת לנו, הציבור, מידי פעם רגעים משעשעים ומוזרים. היום הזה ראש עיריית רמת גן שנתפס מנהל ישיבה כשהוא שוהה במספרה.

על פי הדיווח של איתי בלומנטל ב-ynet, ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, ניצל את הרגעים האחרונים לפני תחילת הסגר, ולמרות שהוא היה אמור לנהל ישיבה עם חברי העירייה בראשה הוא עומד, הוא לא ויתר על הביקור במספרה, כשקלטו חברי העירייה שהדיון מתנהל מכסא המספרה הם זעמו והישיבה הופסקה לזמן מה.

חבר המועצה אביהו בן משה אמר בזעם: "ראש העיר קיים באופן הזוי את הדיון כשהוא יושב על כסא הספר ומסתפר, כאשר הערתי לו על כך הוא הורה על השתקתינו והוציאנו מהדיון ללא סמכות".

בשבוע שעבר לאור מעמדו כראש עיר, חוסן שאמה-הכהן לנגיף הקורונה, וזאת על מנת לעודד את תושבי עירו לנהוג כמוהו "התחסנתי והלוואי וכל מי שאני אוהב יכלו להתחסן היום ולא היה תור. לכו להתחסן בהזדמנות הראשונה שתתאפשר לכם" קרא ראש העיר לעוקביו ברשתות החברתיות.

עוד הוסיף "בזכות החיסון אוכל לחבק ולנשק את אמא שלי ביום ההולדת שלה בחודש הבא, עד אז יהיה ככל הנראה אישור לכך" לטקס המרגש הוא כבר יבוא מסופר...".

כרמל שאמה-הכהן ראש עיריית רמת גן מספרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד