י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מערכת הבחירות בצל הקורונה

הליכוד נגד כחול לבן: "מסכנים את חייהם של אזרחי ישראל"

מערכת בחירות בצל מאבק בקורונה, בעוד כחול לבן היריבה נשארת בתוך הממשלה, הופכת כמעט כל החלטה שהיא למאבק פוליטי ולכיפופי ידיים כפי שהוכח היום באשר להחלטת וועדת החינוך שהפכה את החלטת הממשלה | בליכוד תוקפים הערב ומאשימים: "זה יביא עוד מתים ויאריך את הזמן בו העסקים סגורים"

הליכוד נגד כחול לבן: "מסכנים את חייהם של אזרחי ישראל"
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: תומר נויברג/אבשלום ששוני, פלאש 90

בעקבות ההחלטה שהוביל היום יו״ר ועדת החינוך רם שפע לפתוח את כיתות הלימוד, החלטה שהתקבלה בגיבוי השר בני גנץ, בליכוד יוצאים למתקפה על כחול לבן בטענה כי הם גורמים למתים חדשים ומסכנים את האזרחים.

בתגובה ששיגרו מהליכוד נמסר: ״כחול לבן מסכנים את חייהם של אזרחי ישראל בכך שהם משבשים את הסגר מסיבות פוליטיות כדי להאריך את הסגר במהלך הבחירות, בזמן שהתחלואה עולה דרמטית והמוטציה מתפשטת בישראל״.

בליכוד טענו כי "זה יביא עוד מתים ויאריך את הזמן בו העסקים סגורים״. שהם קראו לכחול לבן ואמרו ״הם חייבים להפסיק עם המשחקים הפוליטיים ולהצטרף לראש הממשלה נתניהו במאמץ לסגר הדוק ומהיר יחד עם מבצע חיסונים ענק שיביא את ישראל להיות אחת המדינות הראשונות בעולם שיוצאות מהקורונה ופותחות את הכלכלה".

מ'כחול לבן' נמסר בתגובה: "בכל מדינות העולם מערכת החינוך פועלת גם בסגר. נתניהו, שמנע טיפול במוקדי הדבקה והעלאת הקנסות משיקולים פוליטיים צרים, ממשיך להשתמש בקורונה לצרכיו הפוליטיים".

עוד הוסיפו: "לא נקבל הטפות מוסר ממי שמביא מאות אלפי משפחות לפת לחם ולא העביר תקציב רק כדי להימלט מהדין ולפגוע במערכת המשפט".

כזכור, מוקדם יותר היום הפך יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ח"כ רם שפע מ'כחול לבן', יחד עם רוב חברי הוועדה, את החלטת הממשלה, כולל יו"ר מפלגתו השר בני גנץ, שהתקבלה כחלק מההגבלות לקראת הסגר השלישי, כך שגם תלמידי כיתות ה'-י' ילמדו בבתי הספר במהלך תקופת הסגר.

מפלגת הליכוד רם שפע סגר קורונה בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד