י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפגנת 'הפלג' בב"ב

תיעוד מזעזע: השוטרת חובטת בראש המפגין

השוטרים מאבדים את זה. יותר ויותר עדויות של איבוד הבלמים וחציית הקווים האדומים על ידי שוטרי ישראל משטרת ישראל. תיעוד טרי הערב מהפגנת 'הפלג הירושלמי' מציג שוטרת שחובטת באגרופים בראשו של בחור ישיבה שכבר מוכנע ונעצר על ידי שני שוטרים אחרים | המשטרה: "המקרה ייבדק ויועבר לטיפול הגורמים המתאימים"

תיעוד מזעזע: השוטרת חובטת בראש המפגין
מעצר מפגין חרדי בהפגנה צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

תיעוד מזעזע: לאחר תקופה ארוכה בה נשמעות טענות אודות האלימות הקשה שמפעילים שוטרי משטרת ישראל כנגד מפגיני הימין והחרדים, מגיע הערב (ראשון) תיעוד נוסף שמאשש את הטענות.

במהלך הפגנת 'הפלג הירושלמי' הערב בבני ברק, במחאה על מעצרו של בחור ישיבה שלא הסדיר את מעמדו כחוק, תועדה שוטרת כשהיא מכה באגרופים חזקים בחור חרדי שהפגין במקום.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראית השוטרת חובטת בראש המפגין שכבר מוחזק בידי שני שוטרים לשם מעצרו. 

רק אתמול תועד שוטר יס"מ, כשהוא מכה בחוזקה ובאגרופים בחור צעיר שהשתתף במחאת הימין כנגד מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, שעל פי הטענות נהרג על ידי שוטרים. מאות המוחים במקום סיפרו על אלימות קשה ביותר של שוטרים וטענו לאפליה ברורה בינם לבין מפגיני השמאל בבלפור.

באותה המחאה תועדו שוטרים כשהם חוטפים תינוק בעגלה מידי אביו, ושני פעוטות קטנים נפגעו בפניהם ממי המכתז"ית שהושפרצו ללא אבחנה.

ממשטרת ישראל נמסר כי "מדובר בהתנהגות שאינה הולמת שכן מצופה מכל שוטר לפעול במקצועיות ובהתאם לנהלים וערכי הארגון. בהתאם, המקרה ייבדק ויועבר לטיפול הגורמים המתאימים".

"עם זאת, נבהיר כי אין בכך כדי להפחית מחומרתה של המחאה האלימה עמה נדרשו השוטרים להתמודד, במסגרתה הושלכו אבנים לעבר שוטרים, סוסים וניידות, זאת לצד חסימת צירי תנועה מרכזיים בניגוד לחוק, באופן שפגע בסדר הציבורי ושלום הציבור". לשון תגובת המשטרה.

אלימות שוטרים הכאת מפגינים הכאת עצורים הכאת בן ישיבה שוטרת תקפה מפגין הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד