כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

ליצמן תוקף: "הביקורת - בגלל שאני חרדי"

החלטת הממשלה להעתיק את חדר המיון ב'ברזילי' באשקלון בעקבות הקברים שנמצאו באזור, מעוררת סערה גדולה • בראיון מיוחד ל'חדשות 2', הוא אומר: "את אותה החלטה החליטה גם ממשלת אולמרט"

ליצמן בראיון
ליצמן בראיון

"להגיד שההחלטה מסכנת חיי אדם זו טעות" - כך אומר היום סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בראיון ליונית לוי במהדורה המרכזית של חדשות 2, וזאת בעקבות החלטת הממשלה להעתיק את חדר המיון החדש של בית החולים ברזילי מאשקלון.

"זו טעות להגיד שההחלטה מסכנת חיי אדם", כך לדברי סגן השר ליצמן. "עובדה שאת אותה החלטה שהממשלה החליטה היום - להעביר את המיון של ברזילי - החליטה גם הממשלה הקודמת בראשות אולמרט. אף אחד לא טען אז שמדובר בסיכון חיי אדם, אף אחד לא הלך לבג"צ".

"מישהו צריך לתת דין וחשבון", הוסיף ליצמן, "מה קרה שלפני שנה וחצי החליטו אותו דבר – וכולם שתקו, ואילו היום פתאום כולם כועסים. אולי זה בגלל שאני חרדי, אולי בגלל סיבה אחרת, אינני יודע. אחרי שהתקבלה ההחלטה להזיז את המיון, ראש הממשלה החליט שהוא רוצה למגן גם את המיון הקיים. לא משנה איפה יבנו - במקום החדש או הישן - ייקח 4 שנים פחות או יותר".

סגן שר הבריאות סיכם: "אני רוצה לציין דבר מוזר: מצד אחד רשות העתיקות אמרה היום שהם בדקו את זה לפני שנתיים ואין שם קברי יהודים. מהצד השני יש לי פרוטוקול לפניי, שנכתב חצי שנה לאחר ההחלטה ההיא, ובו אני מצטט את מנכ"ל רשות העתיקות שאמר: 'הקברים לא נפתחו ולפיכך לא ניתן לשלול שבשטח קיימים גם קברי יהודים'. זאת אומרת שהוא לא בדק".




קישורים:
חדשות 2
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד