ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

אלפא טרייד מציגה: סקירת מט"ח שבועית

והפעם נסקור את צמדי המטבעות הבאים: האירו מול הדולר, הדולר מול הדולר הקנדי, הדולר אוסטרלי מול הדולר האמריקאי, הפאונד מול היין ולסיום: הדולר מול השקל

אלפא טרייד מציגה: סקירת מט"ח שבועית

הערה כללית: הניתוחים הינם על בסיס גרפים ארוכי טווח ( חודשי, שבועי ויומי), לא נתייחס כאן למסחר תוך יומי.

הנך מוזמן/נת לקרוא סקירות נוספות באתר:  www.daily-forex-signals.co.il  

ולבקר באתר הקרנות של החברה:   www.fxalphatrade.com



ניתוח צמד: אירו-דולר:

האירו-דולר התממש השבוע בכ- 1.72% וחתם את שבוע המסחר על 1.3530. בתמונה הכללית , אין שינוי מהסקירה הקודמת, הצמד נסחר בטווח דשדוש שבין 1.3850 מלמעלה ו- 1.3440 ממטה, כך שכל עוד הצמד נסחר בטווח זה המגמה מוגדרת כדשדוש. תבנית הדשדוש התקבלה לאחר מהלך דובי מתמשך כך שבמצב הנוכחי הצמד אמור להתחיל לבנות מגמה עולה חדשה. פריצה של הגבול העליון ב- 1.3850 תהווה טריגר חיובי והמשך המגמה החיובית ומגמה עולה חדשה ואזור 1.4020 סומן כאזור התנגדות ראשון.





 



ניתוח צמד: דולר-דולר קנדי:

הצמד נסחר במגמה שלילית בפתיחת שבוע המסחר אך בשני ימי המסחר האחרונים שב והתחזק.  כפי שצויין בסקירה קודמת: "טכנית קיימת אפשרות גבוהה לתיקון עולה לבדיקת אזור השבירה סביב 1.0230 כך שכישלון פריצה יהווה אישור לשבירה..". אי יכולת לפרוץ חזרה את 1.0230 יתן איתות להמשך השורט בצמד.





 



ניתוח צמד: אוסטרלי -דולר:

לאחר שהצמד פרץ  כלפי מעלה את אזור ההתנגדות ב- 0.9094 , השבוע הצמד הגיע ליעד השני כפי שצויין בסקירתנו הקודמת (0.9260), ולקראת סיום שבוע המסחר התממש.קיימת סבירות שהצמד יבדוק את אזור התמיכה השוכן ב 0.9094, כאשר אי יכולת לשבור את התמיכה והתבססות מעלייה יגדיל את הסבירות להמשך העליות בצמד. מאידך שבירת תמיכה זו ייתן איתות שורט ראשוני בצמד.



 

ניתוח צמד: פאונד-יין:

הצמד נע במגמה דובית מובהקת תוך יצירת שיאים ושפלים יורדים. לאחר שבסוף פברואר הצמד שבר אזור תמיכה מהותי השוכן ב- 139.20-139.70 והתממש עד 132. השבוע הצמד בדק את אזור התמיכה שהוזכר לעיל כהתנגדות ולא צלח לפרוץ את האזור ולהתבסס מעליו. אי יכולת לפרוץ את אזור 139.20-139.70 נתן איתות שורט בצמד כאשר היעד הראשון מסומן באזור השפל הקודם ב- 132.



 

ניתוח צמד:  דולר- שקל:

השבוע הדולר רשם התחזקות אל מול השקל וסגר את שבוע המסחר על 3.7329. לאחר ששבוע שעבר הצמד שבר את רמת התמיכה הנקודתית ב- 3.7300 השבוע שב להסחר מעליה. איתות לונג לסוחרים סולידים יותר יינתן בפריצה והתבססות מעל רמת 3.8170 שהיעד הסופי שלה סומן באזור 4.00 ₪  לדולר.

 

החברה אינה נושאת בכל אחריות בגין טעויות, אי-דיוקים או השמטות  או שלמותם של המידע, טקסט, גרפיקה, קישורים או כל פרט אחר הנכללים בסקירות, המידע הנ"ל ניתן על בסיס הערכה בלבד ואין להסתמך עליו ו/או לראות בו המלצה ו/או הצעה ו/או שידול ו/או הדחה לקנות או למכור או לבצע עסקאות במטבע חוץ,מדדים או/ו כל מכשיר פיננסי אחר. החברה אינה נוטלת ולא תיטול כל אחריות בגין כל סוג של שימוש שיעשה בתכנים המופיעים לעיל. נא קיראו את אזהרת הסיכון שבאתר החברה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד