י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הותר לפרסום

ממצלמות הימ"מ: כך נעצר רוצח אסתר הורגן הי"ד • תיעוד

הרצח המחריד ביער ריחן של אסתר הורגן הי"ד הוביל את כוחות הביטחון לכפר טורה אל-גרביה שבאזור ג'נין לשם נמלט המחבל | בתיעוד שפרסמה היום המשטרה, נראים רגעי המעצר הדרמטיים | צפו

ממצלמות הימ"מ: כך נעצר רוצח אסתר הורגן הי"ד • תיעוד
מעצר המחבל צילום: דוברות המשטרה

בתום פעילות של שירות הביטחון הכללי, עצרו כוחות הביטחון בסוף השבוע (החמישי) את המחבל החשוד במעורבות בביצוע הרצח של אסתר הורגן הי"ד כשבוע קודם לכן ביער ריחן. כעת, הותר לפרסום תיעוד מפעילות לוחמי היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור של משמר הגבול.

בתיעוד ממצלמת הקסדה של לוחמי הימ"מ, נראות הסריקות שביצוע הלוחמים בכפר טורה אל-גרביה באזור ג'נין, הכניסה לבית החשוד במעורבות הביצוע ברצח ומעצרו. "לוחמי הימ"מ של משטרת ישראל יחד עם שירות הביטחון הכללי וצה"ל פועלים לשמירה על ביטחון המדינה בפעולות לסיכול טרור ולמעצר מחבלים", נמסר ממשמר הגבול.

כזכור, ביום חמישי, ארבעה ימים בלבד לאחר הפיגוע הקשה בו נרצחה אסתר הורגן הי"ד ביער ריחן בצפון השומרון, הותר לפרסום כי כוחות הביטחון לכדו את המחבל החשוד בביצוע הרצח. החשוד הפלסטיני נמצא כעת בחקירת השב"כ. "בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שירות הביטחון הכללי, יחידת הימ"מ של המשטרה וצה"ל נעצר היום חשוד במעורבות בביצוע הרצח", נמסר אמש בהודעת שירות הביטחון הכללי.

הורגן, תושבת היישוב טל מנשה, נרצחה ביום ראשון בערב לאחר שיצאה לפעילות ספורטיבית ביער ריחן. היא נמצאה במהלך הלילה ללא סימני חיים וסימני אלימות על גופה. על פי הפרטים הידועים עד כה ושהותרו לפרסום, אסתר יצאה מביתה לפעילות ספורטיבית ביום ראשון סמוך לשעה 13:00 בצהריים ומאז נעלמו עקבותיה.

רק סמוך לשעה 1:00 בלילה היא נמצאה ע"י מתנדבים, ללא רוח חיים, כשסימני אלימות קשים על גופה. "חוקרי המשטרה וחוקרי זיהוי פלילי הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ממצאים וביצוע פעולות חקירה", מסרה המשטרה.

בנימין הורגן, בעלה של אסתר אמר בתגובה על לכידת החשוד: "התבשרתי עכשיו ע"י שירות הביטחון הכללי שנעצר חשוד, אנחנו כמובן מחזקים את ידיהם, הייתי בטוח שזה יגיע במוקדם או במאוחר, הם עשו את העבודה בצורה נפלאה, ואנחנו סומכים את ידינו על כוחות הביטחון ומערכת המשפט, וכמובן מצפים שיימצה הדין עד תום, עם אותו רוצח נתעב, ואנחנו נתרכז בעשייה שלנו, להוסיף אור".

ג'נין מחבל אסתר הורגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד