י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתנהל מרדף

ירי סמוך לעיר החרדית: אדם נהרג וחברו נפצע אנושות

שני גברים בשנות העשרים לחייהם נורו בזמן שנסעו בכביש 6, ומכוניתם הידרדרה לשולי הדרך • כוחות גדולים של משטרה ומד"א הוזעקו למקום • במשטרה לא שוללים שהירי בוצע כתגובה לרצח הבוקר בלוד • שוטרים שהיו במקום לא הצליחו למנוע את הירי, ופתחו במצוד אחר החשודים

ירי סמוך לעיר החרדית: אדם נהרג וחברו נפצע אנושות
הזירה בכביש 6 צילום: דוברות איחוד הצלה

כוחות ההצלה הוזעקו הבוקר (שני) למחלף נחשונים בכביש 6, בסמיכות לעיר אלעד, בעקבות יריות שנורו לעבר רכב נוסע, ככל הנראה כחלק מריב חמולות בעיר לוד.

באירוע נפצעו שני צעירים כבני 20 באורח אנוש ופונו לבית החולים, שם נקבע מותם של אחד מהם. במשטרה מבצעים בשעות אלו מרדף אחר החשודים בירי.

הזירה בכביש 6\\צילום: דוברות איחוד הצלה

"כשהגענו לזירה נתקלנו ברכב ובו שני נפגעים באורח קשה", סיפר הבוקר יחיקם גמליאל חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, "בסיוע חובשים נוספים שהיו בסמוך וצוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני לנפגעים בזירת האירוע. לאחר מכן הם פונו לבתי החולים בלינסון ותל השומר כשהם סובלים מפציעות חודרות רב מערכתיות".

סגן מנהל מרחב ירקון במד"א אביחי חדד סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו רכב בתעלה בצד הדרך, 2 צעירים שנסעו ברכב, היו מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות, הענקנו להם טיפול מציל חיים בשטח ופינינו אותם במהירות לבית החולים כשמצבם אנוש."

כאמור, במשטרה מעריכים כי מדובר בתגובה לחיסולו של אדם נוסף ברחוב הלן קלר בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיוח הבוקר על גבר בשנות החמישים ללא רוח חיים וקבעו את מותו.

חובש רופאת חרום על אופנוע מד"א, איתן שנור ופאראמדיקית מד"א מיכל אלימלך , סיפרו: "ראינו רכב שבתוכו ישב גבר בשנות החמישים, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות , הוא סבל מפציעות קשות, ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום."

כביש 6 חיסול משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד