י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הסוף למיון בביה"ח?

סטנדרט חדש בעולם הרפואה הדחופה בישראל

 מוקדי הרפואה הדחופה עם מומחי מכבי בפריסה ארצית רחבה ● כחלק מהרפואה הדחופה, הושקה אפליקציית מכבי RED שירות החדש באפליקציית מכבי מאפשר קבלת טיפולי רפואה דחופה על ידי מומחי מכבי, ומונע הגעה מיותרת לחדרי מיון בעת מקרים רפואיים דחופים ● איתור הרופא המתאים והזמין יבוצע באמצעות אפליקציה מבוססת מיקום שפותחה במיוחד בתוך אפליקציית מכבי ● מעל 600 רופאי מכבי הוכשרו להעניק טיפול ומענה למקרים הדחופים במסגרת שירות RED.  

סטנדרט חדש בעולם הרפואה הדחופה בישראל
מכבי צפון צילום: יח"צ

מכבי מציבה סטנדרטים חדשים בעולם הרפואה הדחופה בישראל. החתירה המתמדת לשירותים מתקדמים ומותאמים לעידן הנוכחי, הביאה את מכבי לעמוד ביעדים השאפתניים ליצירת מעטפת כוללת בתחומי הרפואה הדחופה. באמצעות מעל לעשרה מוקדים מתקדמים לרפואה דחופה בפריסה נרחבת, המונעים הגעה לחדרי מיון, מובילה מכבי את הסטנדרט החדש של עולם הרפואה הדחופה.  

כדי להשלים את המעטפת הרוחבית שמקיפה את שירותי הרפואה הדחופה של מכבי, הושק השירות החדש באמצעות האפליקציה של מכבי. מכבי RED, שירות הרפואה הדחופה המקוון של מכבי, מאפשר לחברי מכבי קבלת טיפול ראשוני קרוב לבית במקרי פציעה או חבלה. השירות החדש, במסגרתו הוכשרו על ידי מכבי מעל 600 רופאים, מונע הגעה מיותרת לחדרי המיון בעת מקרים רפואיים דחופים וחוסך זמן המתנה ממושך במסדרונות בתי החולים. בתקופת הקורונה, כאשר גוברת המודעות להימנעות מחשיפה לזיהומים ולהפחתת העומסים מהצוותים הרפואיים בבתי החולים, מכבי מובילה את עתיד הרפואה עם טכנולוגיה מתקדמת.

עשרות אלפי ישראלים פוקדים מדי שנה את חדרי המיון עם חתכים הדורשים תפירה, גוף זר בעין או שברים הזקוקים למענה רפואי מידי, אך הם נדרשים לשהות זמן רב בטרם יקבלו את הטיפול הראשוני. לפי נתוני משרד הבריאות, זמן ההמתנה הממוצע בבתי החולים עומד על כ-4 שעות, במהלכן קיימת חשיפה מיותרת לזיהומים. השירות החדש של מכבי חוסך את השהות הממושכת בבתי החולים, מפחית את העומס על הצוותים הרפואיים ומונע הידבקויות פוטנציאליות.

רופאי RED יעניקו מענה לתושבי האזור שלהם כדי שחברי מכבי יוכלו לקבל טיפול מהיר קרוב לביתם, ללא צורך בנסיעה לחדר מיון והמתנה ארוכה. כל רופא RED יטפל במקרים הקשורים לתחום ההתמחות שלו, ובהם רפואת ילדים ומשפחה, אף אוזן גרון, רפואת עיניים, רפואת נשים ואורתופדיה. איתור הרופא המתאים והזמין יבוצע באמצעות אפליקציה מבוססת מיקום שפותחה במיוחד בתוך אפליקציית מכבי, כך שהמטופל מגדיר באופן מקוון את הבעיה ממנה הוא סובל והאפליקציה מאתרת עבורו את הרופא המתאים והקרוב ביותר שיוכל לקבלו בין התורים.  

במכבי מייחסים חשיבות רבה לפיתוח הרפואה הדחופה באמצעות פריסת מוקדים והרחבת האפשרויות המקצועיות לטובת החברים. הפיתוח החדש שמוביל את עתיד הרפואה בישראל, לצד השירותים המתקדמים והנגישות האופטימלית, הופכים את הרפואה הדחופה לחכמה וחדשנית יותר. יחד עם הפתרונות הדיגיטליים, למכבי פריסה נרחבת של מעל לעשרה מוקדים לרפואה דחופה ברחבי הארץ, בהם מוגשת רפואה דחופה על ידי מיטב המומחים בתחומי רפואת ילדים ומשפחה, אורתופדיה, שירות אחיות, מכון רנטגן ומעבדה לבדיקות דם. הטיפול הדחוף נעשה בחיבור לתיק הרפואי ועל ידי מומחי מכבי.

יחד עם זאת, בעידן שבו פעולות רבות מתבצעות מהבית באופן מקוון, הרפואה הדחופה הופכת לחכמה כדי להתאים את עצמה למציאות המתקדמת של פעילות יעילה מרחוק. מכבי, בהיותה מובילה את שירותי הבריאות, עוסקת כל העת בפיתוחים טכנולוגיים חדשניים שישדרגו את השירותים לטובת החברים ויובילו סטנדרטים חדשים בעולם הרפואה בישראל.      

 

מכבי שירותי בריאות רפואה דחופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד