י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הירוקות במיעוט

הרמזור התעדכן: רוב תושבי ישראל מתגוררים בערים אדומות וכתומות

למרות שעל כל תושבי המדינה הוטל סגר, לצורך הפעלת מערכת החינוך פורסמו נתוני ה'רמזור' של משרד הבריאות והתמונה שעולה מהנתונים עגומה למדי:  51% מתושבי המדינה מתגוררים בערים האדומות והכתומות

הרמזור התעדכן: רוב תושבי ישראל מתגוררים בערים אדומות וכתומות
סגר בקריה החרדית בחצור הגלילית צילום: דוד כהן, פלאש 90

כל תשובי המדינה נכנסו אתמול (ראשון) בערב לסגר, למרות זאת עודכנו הבוקר נתוני ה'רמזור' לצורך הפעלת מערכת החינוך התלוייה בנתוני הרמזור. מהנתונים עולה תמונה מדאיגה, כאשר 51 אחוז (4.5 מיליון) מתושבי ישראל בערים כתומות ואדומות.

ברשימת הערים והיישובים האדומים ניתן למצוא את כל הערים החרדיות: אלעד, בית שמש, ביתר עילית ובני ברק, ירושלים על כמעט כל שכונותיה, מודיעין עילית, קריית יערים ורכסים.

נתונים אלו, מדגישים במשרד הבריאות, נכונים לחיתוך הרמזור השבועי שבוצע הבוקר הזה – 28.12.20. וכאמור רשימה זו היא הקובעת לנושא פתיחת מערכת החינוך בכיתות ה'-יב', החל ממחר (שלישי), וזאת בכפוף לאישור הרשימה על ידי הקבינט.

בסיווג הנוכחי קיימות מספר רשויות אשר בהן חיים מעל 200 אלף תושבים אשר צבען כתום/אדום ולאור ריבוי האוכלוסין הן חולקו לשכונות - ירושלים, חיפה ואשדוד, עם זאת ציינו במשרד הבריאות כי תל אביב ניצבת כרגע בציון צהוב גבוה אך איננה כתומה ולכן היא לא חולקה עדיין לשכונות.

עוד צוין כי לאור השינוי בלוחות הזמנים סיווג זה יחול עד לסוף השבוע. במהלך רביעי או חמישי הזה נבצע חיתוך נוסף על מנת לקבוע את הרמזור לשבוע הבא.

קורונה רמזור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד