ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
היה במקום קודר

ארה"ב: מורה פוטר לאחר עשרים שנה וזכה ברבע מיליון דולר

מורה מצפון קרוליינה פוטר ממשרתו לאחר שני עשורים בהם עבד כמורה, וחודש לאחר מכן גם איבד את אביו. "נכנסתי למקום קודר" סיפר | הזכייה המרגשת ביום חמישי האחרון שינתה הכול

ארה"ב: מורה פוטר לאחר עשרים שנה וזכה ברבע מיליון דולר
שטרות דולרים צילום: unsplash

אור בקצה המנהרה: כמו על אנשים רבים גם על ג'ו, אזרח ארצות הברית מורה בתפקידו, עברה שנה קשה. הוא פוטר מעבודתו, ואיבד את אביו; אך הוא המשיך להיות אופטימי, וזכה בפרס שיעזור לו להמשיך את חייו ברוגע.

ג'ו קמפ המתגורר בצפון קרולינה שבארצות הברית, פוטר כאמור ממשרתו לאחר שני עשורים שבהם עבד כמורה, וחודש לאחר מכן אף איבד את אביו. "נכנסתי למקום קודר", הוא סיפר, "אבל יש לי המון חברים ובני משפחה שאמרו לי להיות חזק ולהמשיך להאמין בעצמי". ביום חמישי האחרון, קמפ הלך לחנות הסמוכה לביתו ורכש כהרגלו כרטיסי גירוד.

"לא זכיתי בראשון, אז ניסיתי את השני וגירדתי אותו", תיאר את רגע הזכייה, "וזכיתי בשני ב-250 אלף דולר במזומן, הזכייה הגדולה ביותר שאפשר לזכות בכרטיס הגירוד". קמפ בחר להשקיע את הסכום הגדול שקיבל, בהשכלה של בתו וברכישת בית חדש.

"אני רוצה שיהיה עתיד לבתי", אמר. "מעולם לא היה לי כלום, אף אחד לא העביר שום דבר וזה מה שאני רוצה לעשות" ציין הזוכה המאושר.

ארצות הברית פיטורין צפון קרוליינה לוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד