כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

בריטניה תאשים את ישראל בזיוף דרכונים

עיתוני בריטניה מדווחים הבוקר, כי הרשויות בממלכה עתידים לפרסם היום הודעה המאשימה באופן רשמי את ישראל בזיוף דרכונים בריטיים שהיו בשימוש כחלק ממשימת החיסול של אל מבחוח בדובאי

בריטניה תאשים את ישראל בזיוף דרכונים
רויטרס

פרשת חיסולו של בכיר חמאס מחמוד אל מבחוח בדובאי מסרבת לרדת מסדר היום העולמי. משרד החוץ בבריטניה הודיע הבוקר כי ישראל אשמה בזיוף 15 דרכונים ששימשו מעורבים בחיסול.

העיתון הבריטי "הדיילי טלגרף" מדווח כי הממשל הבריטי יפרסם הודעה לפיה ישראל היא זו שזייפה את הדרכונים שנשאו חברי החולייה, שעל פי החשד חיסלה את אל-מבחוח. בדיווח מצויין עוד כי שגריר ישראל בבריטניה, רון פרושאור, זומן אתמול למשרד החוץ הבריטי ועודכן על תוצאות חקירת ההתנקשות.

משרד החוץ הבריטי צפוי היום לפרסם הודעה המאשימה את שירותי הביטחון הישראליים באופן רשמי בזיוף של 15 דרכונים בריטיים, שהועתקו לאחר שנלקחו על ידי גורמים בנמל התעופה, כך מדווח הטלגרף. על פי ההודעה, לא ברור באופן מוחלט כי המוסד אחראי למבצע, וכי גם המודיעין הצבאי בישראל עשוי היה לבצע את החיסול.


מחקירת האירוע עלה כי חלק מהמתנקשים נשאו דרכונים שהיו העתקים של דרכונים של אזרחים בריטים החיים בישראל. כמו גם דרכונים של אזרחים אירים, גרמנים, אוסטרליים וצרפתים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד