י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נמלט עם סיר מהחלון

צפו: המשטרה פיזרה חתונות המוניות בירושלים

חתונה שהתקיימה אמש בשכונת גבעת שאול בירושלים בהשתתפות עשרות משתתפים, התגלתה על ידי המשטרה שהורתה על פיזור האורחים וקנסה את חלקם | אחד מעובדי הקייטרינג ניסה להימלט מחלון המבנה כשסיר בידו, ונתפס | צפו בתיעוד

צפו: המשטרה פיזרה חתונות המוניות בירושלים
האורחים בחתונה צילום: דוברות המשטרה

עם כניסתו של הסגר השלישי לתוקף, שבה המשטרה לבצע אכיפה כנגד אירועים וחתונות המתקיימים בניגוד להגבלות הקורונה. כך, בירושלים פיזרה אתמול (ראשון) המשטרה שתי חתונות וחילקה קנסות למשתתפים.

באחת מהחתונות שהתקיימה אתמול בשכונת גבעת שאול בבירה, צוות שיטור איתר את החתונה בה עשרות רבות של משתפים לצלילי מוסיקה רועשת, צלם ושירותי קייטרינג. עם כניסתם של השוטרים והפקחים למקום, החלו חלקם של האורחים לעזוב את המקום, כפי שניסה גם לעשות עובד הקייטרינג שנראה מנסה לצאת מחלון המבנה כשסיר בידו.

לאחר רישום דו"ח אכיפה על סך 5,000 ₪, ניאותו האורחים להתפזר בסיום ברכת המזון וההתקהלות פוזרה. באותה העת, מעברה השני של העיר, איתרה המשטרה בקיבוץ רמת רחל חתונה רבת משתתפים שנערכה במקום בניגוד להנחיות.

בהגיעם הבחינו השוטרים  באירוע בו משתתפים עשרות מתקהלים והורו על פיזורם. כנגד בעל המקום נרשם דו"ח קנס על סך 5,000 ש"ח. בביקורת חוזרת שערכה המשטרה זמן קצר לאחר מכן במקום, נמצא כי חלקם של האורחים שב על עקבותיו בשנית

כנגד כמה מהם נרשמו דו"חות בגין סירוב להוראת שוטר לפיזור התקהלות. "משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם יתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי למאבק בהתפשטות הנגיף", נמסר מהמשטרה.

קורונה קנסות אכיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד