י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרסום ראשון

גפני סיכם עם שר האוצר: תקציב הישיבות לא יפגע

לאור החשש כי בגלל כך שהתקציב לא יעבור בוודאות עד אחרי הבחירות ובשל כך ייפגע באופן משמעותי תקציב הישיבות, סיכם היום ח"כ משה גפני עם שר האוצר כ"ץ כי תקציב הישיבות יישאר כפי שהיה עד עתה - על אף שאין תקציב 

גפני סיכם עם שר האוצר: תקציב הישיבות לא יפגע
גפני לצד השר ישראל כץ צילום: פלאש 90

ועדת הכנסת דנה היום (שני) בהעברת תקציב ההמשכי, כדי לעגן תקציבי משרדים בשנת 2021 בו בזמן שתקציב המדינה לא אושר בשנה הזו וכן בשנה החולפת - מה שמכניס את התקציב לגירעון.

עיקר החשש החרדי היה מפגיעה משמעותית בתקציב הישיבות, שכזכור נפגע קשות בשל אי-העברת תקציב לשנת 2020, שאז התקציב פעל על פי חלוקה של 1 חלקי 12 מהתקציב הקודם, ובשלב מסוים גם הוא אזל.

כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', ראשי הסיעות החרדיות פעלו ערב הבחירות בחשאיות להגדלת התקציב, והביאו להישג משמעותי שתקציב הישיבות נפגע אך מעט ולא קוצץ דרמטית.

כעת, עם היציאה לבחירות והוודאות שתקציב המדינה לא יעבור בתקופה הקרובה, חששו החרדים כי תקציב הישיבות יפגע מה שיפגע חלילה בכיסם של אברכי הכולל ותלמידי הישיבות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי היום הגיע חה"כ משה גפני לסיכום עם שר האוצר ישראל כץ שלמרות המצב הכלכלי והידיעה שהתקציב לא יאושר בחודשים הקרובים, תקציב הישיבות יישאר כפי שהיה עד כה, כך ערך הנקודה יישאר עבור כל תלמיד על 350 שקל לחודש ו 630 לאברך.

תקציב הישיבות ישראל כץ משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד