י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר שתמך בטראמפ

ה'ניו יורק פוסט' לנשיא: "אתה אובססיבי תפרוש בכבוד"

הניו יורק פוסט שתמך בנשיא טראמפ לכל אורך מערכת הבחירות, מפתיע במאמר מיוחד בו הוא תוקף את הנשיא במילים קשות ודורש מימנו לוותר ולעזוב את הבית הלבן במועד הקבוע

ה'ניו יורק פוסט' לנשיא: "אתה אובססיבי תפרוש בכבוד"
הניו יורק פוסט לטראמפ פרוש בכבוד צילום: ניו יורק פוסט

ה'ניו יורק פוסט', העיתון הרביעי בגודלו בארה"ב, ואחד התומכים הגדולים של הנשיא, מפרסם טור דעה לא שגרתי עם פנייה לנשיא טראמפ שיפרוש בכבוד. הטור מעורר שיח רב בארה"ב, מאחר והעיתון תמך בנשיא טראמפ בבחירות לנשיאות.

"אדוני הנשיא, הגיע הזמן לסיים את הפרק החשוך הזה". נכתב במאמר, "אנו רחוקים שבוע מרגע חשוב ביותר בארבע השנים הבאות של ארצנו. בחמישי לינואר ישנם שני מרוצים בג'ורג'יה, אז יקבע איזו מפלגה תשלוט בסנאט, האם לג'ו ביידן תהיה חותמת גומי או מעקב של הסנאט על סדר יומו.

למרבה הצער, אתה אובססיבי למחרת, בשישי לינואר, הקונגרס יאשר את הצבעת האלקטורים, אתה צייצת כי כל עוד לרפובליקנים יש "אומץ", הם יכולים לבטל את התוצאות ולתת לך עוד ארבע שנים בתפקיד".

"במילים אחרות", תוקף כותב המאמר את טראמפ, "אתה מקדם הפיכה לא דמוקרטית. הייתה לך את כל הזכות לחקור את הבחירות, אבל שיהיה ברור: מאמצים אלה לא מצאו דבר. אם ניקח רק שתי דוגמאות: הקמפיין שלך שילם 3 מיליון דולר עבור ספירה מחודשת בשני מחוזות בויסקונסין, והפסדת ב-87 קולות נוספים. ג'ורג'יה ביצעה שתי ספירות, וכל פעם הספירה אישרה את זכייתה של ביידן. והקלפיות הללו נספרו ידנית, מה שמעלה כי הטענות על מכונות שהגיעו מוונצואלה והן היטו את התוצאות, פשוט לא נכונות".

עוד נכתב במאמר בהתייחס למקורבי הנשיא: "סידני פאוול היא אדם מטורף, מייקל פלין מציע דברים איומים, זה מביש" (סידני פאוול היא עורכת הדין של טראמפ).

"אנו מבינים אדוני הנשיא שאתה כועס שהפסדת אבל להמשיך בדרך הזאת מביא להרס", מצויין במאמר. "אנו מציעים זאת כעיתון שתמך בך לאורך הדרך, אם ברצונך לבצר את השפעתך, ולחשוב על תוכנית לחזור בעתיד, עליך לתעל את הזעם שלך למשהו פרודוקטיבי יותר. תפסיק לחשוב על 6 בינואר, תתחיל לחשוב על 5 בינואר.

"אם הרפובליקנים דייוויד פרדו וקלי לופלר ינצחו, הם ימנעו מביידן להחזיר אחורה את מה שהשגת, סנאט רפובליקני יכול ללחוץ על ביידן שלא לחזור לעסקת איראן הישנה והכושלת, יכול למנוע ממנו לפתוח את הגבול הדרומי שלנו וימנע ממנו לשנות את בית המשפט העליון.

עכשיו דמיין ממשלה הנשלטת על ידי ננסי פלוסי בבית, צ'אק שומר בסנאט, ביידן בבית הלבן. כמה גבוהים יעלו המסים? כמה מהיוזמות שלך יחנקו? ובאופן אישי, האם אתה חושב שהם לא יתעסקו בארבע השנים הבאות בענינך בדיונים וחקירות חסרי בסיס?.

שקול זאת, הגעת משום מקום כדי לזכות בנשיאות, לדרך היותך עורך דין, לא מקורב לשום פוליטיקה, ולא היית שייך לשום פלג מסוים של הביצה הפוליטית, יצאת נגד האליטות ונגד התקשורת שאיבדו מזמן קשר עם אנשים עובדים ממוצעים. (מעמד הביניים) שינית את הפוליטיקה, וזה משהו שמעטים בהיסטוריה האמריקאית יכולים לומר.

אם ג'ורג'יה תיפול, זה יהיה מאוים, אתה תשאיר את המפלגה שלך מחוץ לשלטון, פחות סביר שהמפלגה תקשיב למה שיש לך לומר או לנצל את ההצלחות שלך, כגון הרחבת גוש ההצבעה ההיספני.

הדמוקרטים ינסו למחוק אותך, ולמען האמת, אתה עוזר להם לעשות את זה.

שימור הסנאט פירושו שימור המורשת שלך, עליך להשתמש בקסם ובהשפעתך הרבה כדי לתמוך במועמדים בג'ורג'יה ולגייס את המצביעים למענם. תתמקד בהצלחה שלהם, ולא בתלונות שלך כשאנחנו נכנסים לשבוע האחרון.

 אם אתה מתעקש להשקיע את הימים האחרונים שלך בתפקיד באיום לשרוף את הכול, כך אתה נזכר. לא כמהפכן, אלא כאנרכיסט המחזיק בגפרור".

דונלד טראמפ ניו יורק פוסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד