י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פקחים סמויים

משרד התחבורה מציג: עיקול והוצאה לפועל למי שלא שילם על הנסיעה

משרד התחבורה יחד עם חברת אגד יחלו בשבוע הבא ברפורמה חדשה בה הטיפול בנוסעים הסוררים שאינם משלמים יועבר לרשות האכיפה והגבייה • על מנת לעקוב אחרי הנוסעים ישתלבו בקהל המשתמשים בתחבורה הציבורים פקחים סמויים לצד תגבור אלו הגלויים

משרד התחבורה מציג: עיקול והוצאה לפועל למי שלא שילם על הנסיעה
אוטובוס אגד. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

משרד התחבורה עם חברת אגד הכריזו היום (שני) על רפורמה חדשה שתיכנס לתוקפה בשבוע הבא, כאשר על פי הרפורמה החדשה מי שייתפס כי נסע בתחבורה הציבורית ללא תשלום יתמודד מול הרשות לאכיפה ולגבייה דבר שעלול להוביל לעיקול חשבון הבנק ופתיחת הליך בהוצאה לפועל.

על מנת לעקוב אחרי הנוסעים, ישתלבו בקהל המשתמשים בתחבורה הציבורים פקחים סמויים לצד תגבור אלו הגלויים, בכך מנסים במשרד התחבורה למגר את תופעת הנסיעה ללא תיקוף כרטיס הרב קו כראוי.

על פי הדיווח ב'חדשות 12' נכון להיום על פי ההערכות של החברות המפעילות את התחבורה הציבורית, ישנם לא פחות מ-15% שאינם משלמים על נסיעותיהם בתחבורה הציבורית, עם זאת הם מדגישים כי ככל הנראה מדובר באי ידיעה ותיקוף כושל של כרטיס הרב קו.

ולאור המצב שישנם כאלו שאינם משלמים על נסיעותיהם, מעבר לפגיעה הכלכלית בחברות האוטובוסים ובמשרד התחבורה, אי התיקוף מקשה על משרד התחבורה לעקוב אחר כמות הנוסעים בתחבורה הציבורית ובכך לווסת את כמות האוטובוסים והנוסעים בהם.

בחברת אגד אמרו עם פרסום ההחמרה: "אנו יוצאים עם משרד התחבורה בקמפיין רחב היקף אשר מטרתו לעדכן את הציבור על הרפורמה החדשה ובעיקר לבצע הסברה, כי מעתה והלאה לאי התיקוף עלול להיות מחיר כבד".

תחבורה ציבורית עיקול הוצאה לפועל אגד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד