י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ריהוט רחצה

איך בוחרים ארונות אמבטיה?

לא משנה מהי הסיבה שבעטיה אתם מחפשים ארונות אמבטיה לקנייה, כדאי לדעת איך לבחור אותם בצורה הטובה ביותר

איך בוחרים ארונות אמבטיה?
ארון אמבטיה צילום: freepik

ארונות אמבטיה הם פריט בבית שנעשה בו שימוש רב מדי יום, ולכן סובל לא פעם משחיקה. בנוסף לכך, תנאי הלחות שבחדר האמבטיה יכולים לתרום לשחיקה הזו, בהתאם לסוג החומר שממנו עשויים הארונות. אך לא רק התבלות ושחיקה הם סיבה להחלפה של הארונות. גם שיפוץ חלקי או מלא של הבית יכול להוות סיבה לכך שאתם רוצים לרכוש ארונות אמבטיה חדשים, או לחלופין - כניסה לבית חדש לחלוטין. בכל מקרה, לא משנה מהי הסיבה שבעטיה אתם מחפשים ארונות אמבטיה לקנייה, כדאי לדעת איך לבחור אותם בצורה הטובה ביותר.

טיפים לבחירת ארונות אמבטיה

כאשר אתם ניגשים לקטלוג מוצרים של חברה מובילה, כמו חברת באטליין, או לקטלוג של חברות אחרות בשוק, אתם צריכים להסתכל קודם כל על הגודל של הארונות והמבנה שלהם. ארונות אמבטיה צריכים להתאים למבנה של חדר האמבטיה הספציפי שלכם, והדבר עלול להיות קריטי. לכן, יש להסתכל היטב על מידות הארונות.

בנוסף לכך, חשוב לבחור את סוג החומר שממנו עשויים אותם ארונות אמבטיה שאתם בוחנים. ארונות רבים עשויים מסוגים שונים של עץ, עם ציפוי כלשהו. חומר העץ המומלץ ביותר להתמודדות טובה עם תנאי הלחות הוא עץ סנדוויץ'. במקרה שאתם מעוניינים בארונות מחומר זול יותר, ניתן גם למצוא ארונות טובים ויפים מפלסטיק. בשוק קיימים גם ארונות ממתכת המיועדים לאמבטיה, שאותם ניתן לקנות במידה והם מתאימים לתקציב שלכם ולטעם האישי שלכם.

אם הזכרנו את נושא התקציב, גם לו יש תפקיד מרכזי בבחירת הארונות. מומלץ מאוד להגדיר תקציב מראש, ולהישאר נאמנים לתקציב זה. זאת במיוחד כאשר קניית הארונות היא חלק ממבצע שיפוץ כולל יותר. ברגע שתתחילו לבחור מוצרים מעבר לתקציב שהגדרתם, הדבר עלול להוביל, בסופו של דבר, לחריגה מצטברת גבוהה מאוד.

מהי החלוקה הפנימית של הארונות?

דבר נוסף שחשוב לבדוק, כפי שתוכל לומר לכם כל כתבה בכל בלוג צרכנות ברשת, הוא החלוקה הפנימית של הארונות. ישנם ארונות לאמבטיה שממוקמים מתחת לכיור, ואילו אחרים שממוקמים גבוה יותר על הקיר. הבחירה צריכה להתבצע בהתאם למה שיותר נוח לכם. אם חשוב לכם, למשל, שתהיה מראה בצד החיצוני של הארון, תרצו לבחור בארונות עיליים. מבחינת החלוקה הפנימית, חשוב לבדוק זאת לפני שקונים את הארונות. החלוקה משתנה בהתאם לכמות המגירות והמדפים שיש בכל ארון, ולפעמים מדובר בנושא שמקלים מדי בחשיבותו. כדי שתוכלו ליהנות מהשימוש בארונות בצורה הנוחה ביותר, יש לבדוק מה מפריע לכם (או מה אתם אוהבים) בארונות הקיימים שלכם, ולבחור את החלוקה הפנימית בהתאם.    

אמבטיה שיפוץ אמבטיה חדר אמבטיה צבעוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד