ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חרדים לבריאותם

סגן השר מקלב: הציבור החרדי מגלה אחריות וזהירות ופונה בהמוניו להתחסן

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי: "ככל שיתחסנו רבים יותר נוכל לחזור מהר לחיי שגרה" • מתחם החיסונים הענק של כללית בירושלים נפתח וכ-1400 מטופלים צפויים להתחסן בו מדי יום

סגן השר מקלב: הציבור החרדי מגלה אחריות וזהירות ופונה בהמוניו להתחסן
אורי מקלב צילום: יח"צ

בנוכחות מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, מנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דוידסון, סמנכ"ל קהילה בכללית יורם סגל, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, סגן השר אורי מקלב, השר הרב רפי פרץ ובכירי המחלקה החרדית בכללית חנך היום (ב) מנהל מחוז ירושלים של כללית, מיכאל מישורי דרעי, את מרכז חיסוני הקורונה הגדול ביותר בעיר במתחם הארנה.

עד כה חוסנו בשירותי בריאות כללית כ-180 אלף מטופלים, בשיאו של מבצע החיסונים צפויים להיפתח למעלה מ-50 מרכזי חיסון של כללית בירושלים וסביבתה.

במתחם החיסונים של כללית בארנה עשר עמדות חיסון הפועלות במקביל ומידי יום צפויים להתחסן בו כ- 1400 אנשים.
עוד נכחו באירוע, שנערך תחת הנחיות משרד הבריאות אילנית ארז מנהלת השירות והשיווק, ומנהלת חמ"ל קורונה במחוז ירושלים, מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק ונציגי פיקוד העורף.

סגן שר התחבורה הרב אורי מקלב אמר: מבצע החיסונים הגדול מבשר את סופה של תקופת הקורונה הנוראית, ולכן התנהלות החיסונים צריכה להיעשות במהירות וביעילות. קופות החולים עמדו בראש חזית המאבק נגד הקורונה, והצליחו לפעול באפקטיביות מול כל המגזרים והאוכלוסיות בישראל. ההתחסנות היא לא עניין פרטי, אלא חובה על כל אחד כדי להגן על כלל האוכלוסיה. הציבור החרדי, כציבור ששומע לגדולי ישראל ונאמן לחובה של ונשמרתם מאוד לנפשותיכם, ממשיך את מגמת הזהירות ומתייצב בהמוניו על מנת להתחסן.

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי: "אני רוצה להודות לכללית, על הפעילות המרובה בתחום החיסונים בכל רחבי הארץ. רוצה להודות בשם שר הבריאות ומשרד הבריאות, לכל העוסקים במלאכה, לראש עיריית ירושלים, לשר לעניני ירושלים, לסגן שר התחבורה שמעודדים באופן אישי את הציבור להתחסן ואני מקווה שככל שיתחסנו רבים יותר נוכל לחזור מהר יותר לחיי שגרה"

פרופ' אהוד דודסון מנכ"ל 'כללית': "כללית, הקופה הגדולה במדינה, גאה לקחת חלק במאמץ הלאומי לחיסון האוכלוסיה כנגד נגיף קורונה. עד עכשיו כללית חיסנה 180 אלף איש בקצב של 45 אלף ביום ואנחנו ממשיכים לעלות. וזאת הזדמנות להגיד תודה לצוותים שלנו במחוז ירושלים שעושים לילות כימים למען בריאות הציבור."

מנהל מחוז ירושלים של 'כללית' מיכאל מישורי- דרעי: "זהו יום חג לתושבי ירושלים. בימים אלה אנו שוקדים על פתיחת מרכזים נוספים בירושלים וסביבתה, בהתאם לקצב הגעת החיסונים, במטרה להנגיש את השירות ואת זמינותו לרווחת המטופלים. אני קורא לכל אזרחי ישראל- לכו להתחסן.

הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית: "בתוך המבצע הארצי שכללית ניצבת בו בראש החץ ומובילה אותו עם מספרי שיא של מחוסנים, חנכנו היום את מתחם הדגל של חיסוני הקורונה ב'הארנה' בירושלים. המקום ישמש את מאות אלפי לקוחות כללית בירושלים והסביבה שיהנו מחווית חיסון מהירה ובטוחה בדרך ליציאה אל השגרה המבורכת".

מנהל מגזר חרדי במחוז הרב משה רוזנגרטן: "לאור התמיכה המאסיבית והחד משמעית של גדולי הדור בהתחסנות של כלל הציבור נגד הקורונה, אנו עדים לביקוש הולך וגדל בציבור החרדי לבוא ולקבל חיסון. מתחם החיסונים שהקימה הכללית בארנה בירושלים שהוא מוקד החיסונים הגדול ביותר בעיר, ישרת גם את למעלה מ100,000 לקוחות הכללית מהמגזר החרדי בירושלים. גם במבצע החיסונים הכללית מוכיחה את היותה הגוף הגדול, המוביל והמקצועי במאבק לעצירת התפשטות הקורונה".

ראש עיריית ירושלים משה ליאון: "אני שמח ונרגש להיות כאן במתחם הארנה, ביום הראשון לפתיחת המקום המדהים הזה. אני רוצה לברך את הנהלת שירותי בריאות כללית את מנכ"ל משרד הבריאות, וכל מי שעשה מאמצים לפתוח את המתחם הזה. אני קורא לכל תושבי ירושלים בוא להתחסן, כאן מחכים לכם בתיאום מראש".

השר לירושלים ומורשת הרב רפי פרץ: "אני רוצה לברך על הקמת המתחם המופלא הזה. את משרד הבריאות והקופות על העבודה המקצועית כאן. הרמתם פרויקט עצום תוך זמן קצר. בהשאלה ממערכה צבאית אני אומר, עברנו מהגנה להתקפה מול הנגיף.

אורי מקלב שירותי בריאות כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד