י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"שלא בידיעתי ולמורת רוחי"

הרבי ממאה שערים מבהיר דעתו בנושא החיסונים

מכתב שפורסם אמש בשמם של אדמו"רי ורבני העדה החרדית נגד החיסונים, מתברר כמזויף. אחד החתומים עליו כביכול, האדמו"ר ממשכנות הרועים מפרסם מכתב חריף, בו הוא מבהיר כי המכתב  פורסם למורת רוחו. גם הגרמ"ז זורגר והגר"ד שמידל הצטרפו מתנערים

הרבי ממאה שערים מבהיר דעתו בנושא החיסונים
הרבי ממשכנות הרועים צילום: שמואל דריי

ב'עדה החרדית' לא פרסמו עד כה את דעתם בעניין החיסונים מפני נגיף הקורונה, אולם אמש (ראשון) פורסם קול קורא מאדמו"רים ורבנים המשתייכים לחוגי העדה החרדית, שעניינו אזהרה ואיסור חמור לקבל את החיסון. 

מתברר כי שורת רבנים שחתמו על המכתב ובראשם האדמו"ר ממשכנות הרועים חזרו בהם מחתימתם ואף טוענים כי חתימתם זויפה.

האדמו"ר ממשכנות הרועים ממאה שערים, כתב במכתב ההבהרה: "הנני בזה להבהיר דעתי בדבר מה שנתפרסם בשמי בנוגע לחיסונים בדבר חולי הוירוס ה"י. הפרסום בזה היה שלא בידיעתי ולמורת רוחי. וכוונתי הייתה רק לברר מה היא חוו"ד של מרן הגאב"ד ובד"ץ דעדתינו שליט"א בנידון שעל פיהם ישק כל דבר".

"והשי"ת ישלח דברו וירפא לכל חולי עמו ישראל ויערה עלינו רחמים מרובים ממקור הרחמים ויושענו בגאולה שלימה בקרוב תכו"ח בתקוה טובה" מסיים הרבי ממשכנות הרועים את מכתבו. 

גם הגאון רבי משה זאב זורגר, דומ"צ סאטמר בירושלים והגאון רבי דוד שמידל, פרסמו הבהרה כי המכתב לא נחתם ובעתיד יפרסמו את דעתם בעניין רק לאחר שיוכלו להיווכח בתועלתו של החיסון. 

גורם בעדה החרדית אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', כי מדובר בכמה קיצונים בדעתם שעומדים מאחורי פרסום המכתב המזויף ואומר: "לא מתערבים בנושא שכולו שייך לחכמי הרפואה, הגאב"ד והבד"ץ לא מורים בנושא זה. חלק גדול מהאנשים יעדיפו לחכות ולראות אם החיסון מזיק, ואלו שהם בקבוצת סיכון ועוד לא היה להם קורונה יתחסנו מיד". 

105093 חיסון לקורונה הרב דוד שמידל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד