ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"קרוב היום בו ירצח נהג"

בגלל מסכה: ירק והתיז משקה על נהג האוטובוס • צפו

אלימות כלפי נהגי אוטובוס נמשכת. בתיעוד שמתפרסם בשעות האחרונות, נראה אדם יורק על נהג אוטובוס בחיפה, עת העלה נוסעים בשכונת הדר. האיש נראה לאחר היריקה גם מתיז לעברו מי משקה • "לצערנו, היום בו נהג ירצח על ההגה קרוב מתמיד", אומרים בארגון נהגי האוטובוסים 

בגלל מסכה: ירק והתיז משקה על נהג האוטובוס • צפו
נהג אוטובוס. אילוסטרציה צילום: unsplash

נהג אוטובוס אגד הותקף אמש (ראשון) בעת שהעלה נוסעים בשכונת הדר בחיפה לאחר שהעיר לנוסע על כך שהמסכה לא מכסה את אפו. בצילום העצמי שהותקן באוטובוס נראה אחד מהנוסעים יורק על נהג האוטובוס ולאחר מכן חוזר ושופך עליו משקה.


ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסר בתגובה למקרה כי "נושא האלימות בתחבורה הציבורית חייב לקבל קדימות לפני שנראה רצח של נהגי אוטובוס. משטרת ישראל צריכה לפעול בנחישות ולהביא לדין כל אזרח אלים שתוקף נהג אוטובוס בעת נהיגה ובכלל. בנוסף לכך, מערכת המשפט חייבת להעניש בחומרה כל מי שתוקף נהגים. רק כך תיפסק האלימות הגואה בתחבורה הציבורית".

הם הוסיפו כי "אנו מצפים מחברות התחבורה לנצל את ימי הסגר ולסיים את התקנות המחיצות בין הנהג לנוסעים אותן קידמנו בארגון נהגי האוטובוסים יחד עם ההסתדרות הלאומית. לצערנו, היום בו נהג ירצח על ההגה קרוב מתמיד".

מסכה אגד נהג אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד