י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתמיד עצום

טרגדיה קשה: אברך צעיר אב ל-10 נפטר

טרגדיה בשכונת גני גד בבני ברק: האברך החשוב, הרב הגאון רבי אברהם ישעיהו גולדברג ז"ל, מכולל ברסלב, הלך לעולמו בגיל 48, לאחר מחלה קשה ממנה סבל בארבע וחצי השנים האחרונות | הותיר אחריו 10 ילדים

טרגדיה קשה: אברך צעיר אב ל-10 נפטר
הרב הגאון רבי אברהם ישעיהו גולדברג ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים שיבא בתל השומר נפטר לבית עולמו האברך החשוב הרב הגאון רבי אברהם ישעיהו גולדברג - ידלר זצ"ל מחשובי האברכים בכולל ברסלב והוא בן 48 בלבד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב גולדברג נפטר לאחר מחלה קשה במשך ארבע וחצי שנים והיום למגינת כל לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

המנוח זצ"ל נולד בבני ברק בכ"ד שבט תשל"ב לאביו הרב משה גולדברג - ידלר זצ"ל, ואמו מרת שולמית ע"ה שהייתה דואגת לטהרה וקדושה בעם ישראל, היא זכתה לברכת מרן ה'חזון איש' זצ"ל שהבטיח שמי שתיקח על עצמה את התפקיד תזכה לבנים תלמידי חכמים. 

הוא נקרא בשם 'אברהם ישעיהו' על שם מרן בעל ה'חזון איש' זצ"ל ובגיל 12 התייתם מאמו. בבחרותו למד בישיבת 'דרכי משה' לצעירים בבני ברק ובישיבה גדולה עלה והתעלה בישיבת 'כנסת יצחק' בחדרה שם דבק ברבותיו והיה למתמיד עצום.

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי' בתו של יבלחט"א הרב החסיד רבי אפרים פישל קעניג מחשובי חסידי ברסלב משכונת רמת אלחנן כיום בירושלים. 

לאחר מכן נכנס להיכל כולל ברסלב שם במשך שלושים שנה שקד על התורה בהיכלו של הכולל בשקידה מופלאה,  מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' כי היה מסיים בשולחן שבת את מסכת שבת כל שבת בכל סעודה היה מחלק את המסכת עם ילדיו ומסיים היה יודע ש"ס משניות בעל פה. היה מנצל כל דקה ללימוד משניות. 

בכל יום כולל שבתות היה גם למניין הנץ והיה ממתפללי בית מדרשו של מרן הגר"נ קרליץ זצ"ל.  

הותיר אחריו את רעייתו ו- 10 ילדים יתומים שנותרו ללא אבא. לפני מספר שנים שיכל את בתו ע"ה.  

מסע הלוויה הערב בשעה 21:00 מביתו ברחוב גני גד 2 בבני ברק ובשעה 22:30 דרך בית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

טרגדיה גני גד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד