י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יאכלו ענווים וישבעו

בשורה לציבור הספרדי: הרב עמאר המליץ על מסעדת הבשרים המוכרת

חברת וול-דן מוכרת כמשווקת הבשרים המובילה במגזר החרדי, כשברשותה מסעדת "אנטריקוט" הוותיקה • לאחר מעבר הרשת לכשרות הבד"ץ העדה החרדית, מגיעה בשורה משמחת נוספת. במכתב מיוחד, נותן הרב עמאר המלצתו על הרשת המפורסמת, על מנת לתת מענה רחב לכלל הציבור החרדי בנושאי הכשרות

בשורה לציבור הספרדי: הרב עמאר המליץ על מסעדת הבשרים המוכרת
הבשרים של וול-דן צילום: מתוך אתר אנטריקוט

הקולינרייה החרדית נמצאת בשיאה. לא מעט מסעדות כשרות למהדרין נפתחו בשנים האחרונות והלקוחות החרדיים מצביעים ברגליים ובאים לרכוש ממטעמי השפים השונים.

אחת ממסעדות הדגל במגזר החרדי היא מסעדת אנטריקוט בהר חוצבים בירושלים, שפתחה שעריה ב2009 ונחשבת מאז לאחת החלוצות בתחום המסעדנות החרדית.

אולם המסעדה המוכרת היא בסך הכל עוד יתד קולינרי שתקעה ענקית הבשרים "וול-דן".

לוול-דן קצביות רבות, המשווקות מגוון עצום של בשרים, עם מבחר חלקי פנים, כשהבקר עובר תהליך גידול פרטי אצל החברה, מה שמבטיח מעקב מלא משלב הגידול עד לשלב שבו הבשר העסיסי והטרי עושה דרכו אחר כבוד אל הלקוח.

לחצו כאן למעבר לאתר וול-דן>>

בתקופה האחרונה, שמו לעצמם מטרה בחברה, לתת מענה כמה שיותר רחב בתחום הכשרות, כך שכלל הציבור החרדי על כל גווניו יוכל לצרוך את המוצרים האיכותיים של וול-דן.

לאחר המעבר לכשרות הבד"ץ העדה החרדית, כעת מתפרסם כי גם הכשרות המהודרת של הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א, מצטרפת למערך הכשרות של המשחטה המקומית, מה שיתן גושפנקא ענקית למכירות ולקהל הלקוחות הנאמן, במיוחד עבור ציבור שומרי התורה הספרדים.

רבה של ירושלים הוציא מכתב המלצה מיוחד וכתב בו בין היתר "יאכלו ענווים וישבעו בלב שקט ובנפש חפצה", ומדגיש כי "גם המקפידים על 'חלק' כהוראת הבית יוסף, יוכלו לסמוך על זה".

במקביל, הרשת מאיצה את תהליך המכירה הדיגיטלית באינטרנט, כך שניתן לרכוש אונליין ממיטב הסחורה הטרייה של וול-דן.

שמעון אסרף, הבעלים של רשת וול-דן מספר על חשיבות השיווק באונליין. "המכירה באתר חשובה גם בגלל הסגר השלישי והמגבלות שהביאה עמה הקורונה, כך שהאתר מהווה פתרון מעולה בימים אלו כשאנו ממשיכים לבצע משלוחים. אבל יתירה מזאת היא מאפשרת ללקוח רכישה נוחה ונגישה, במיוחד שברכישה דיגיטלית האדם קונה באמת מה שצריך ואין לו "עיניים גדולות מדי", בניגוד לקנייה בחנות".

אסרף מציין כי נושא הכשרות יקר לליבו מאוד. "היה לנו חשוב להעניק לציבור הספרדי את המענה המושלם בתחום הכשרות ולכן המכתב שהוציא הרב עמאר בנושא שימח אותי מאוד".

"אני מאחל שכלל הציבור ימשיך ליהנות מהאיכות והטריות שלנו ולקנות בהמוניו. איך כתב הרב עמאר בלשונו הזהב – יאכלו ענווים וישבעו".

לחצו כאן למעבר לאתר וול-דן>>   טלפון: 02-5363335 וואטסאפ: 052-7117344











הרב עמאר מסעדות כשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד